Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 vandaag is het prachtig weer hier in kazenstad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Kazenstad zit vol kaaskoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Kaaskoppen, zijn jullie me net weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 voor aan kop lopen wil je dat misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 misschien kom ik nog wel eens in Kazenstad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Misschien ga ik wel een tijdje trainen met hardlopen om jullie bij te blijven dan kom ik ook nog eens voorop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Kazenstad is erg gezellig in de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 voorop staat de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Zomer of niet, was ik weer te laat potjandorie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 potjandorie...heb ik de lasagne in de oven laten aanbranden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Aanbranden van lasagne is wel erg zonde, nu lust ik het niet meer hoor!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Hoor, hier kom de zeikerd: aanbranden kan alleen in een pan, te lang of te heet in de oven levert verbranden op (donkere, zwarte korst), oftewel hoe maak je je impopulair? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Impopulair maak je je hier niet mee hoor Teveel, je hebt helaas gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Gelijk willen hebben is een naar trekje van mij, ik weet het, en ik werk er aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Aan trekjes van jezelf werken waar je niet tevreden over bent is een goede zaak, het zijn er alleen in mijn geval wel veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Veel heb ik er ook Jannigje, jij bent in elk geval een volhouder, een heel jaar, wat geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Geweldig om daarvoor zoveel mooie rozen te krijgen, om verlegen van te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 naar bed naar bed, zei duimelot...eerst nog wat eten zei likkepot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 voorop loop ik ook in kazenstad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 likkepot woont die ook in kazenstad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Likkepot marcheerde door Kazenstad om het zoveelste wereldwonder te aanschouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 kazenstad zit vol met kazen maar nu vallen er volgens mij toch wel wat mazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 aanschouwen hoe iedereen hier nu de kluts kwijt raakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 mazen der wet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 mazen in het simultaan dominoen vallen al snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden