Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 kwijt ben ik het niet echt het staat gelukkig ook nog in excel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Excel is een mooi programma om dat soort dingen bij te houden, ook hoeveel je eet en snoept als je af wil vallen, of hoeveel je echt drinkt als je denkt dat het wel meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Mee valt het niet maar we houden het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 droog zijn of nat gaan, het is net klaverjassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Klaverjassen kan ik niet, ben een beetje dom maar niet blond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 blond was ik nooit, dom des te vaker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Vaker dom? Jane jij komt op mij over als heel wijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 wijs worden komt in de loop der jaren mag je wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Wensen hebben we allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 allemaal worden we wijzer van domme dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Dingen doen we allemaal, ook dingen waar je spijt van hebt, maar je kunt beter spijt hebben dat je iets gedaan hebt dan spijt dat je iets niet gedaan hebt, dat zeg ik nu wel maar nu ik het lees twijfel ik, lijkt wel onzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Onzin hoort erbij op donderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 donderdag is de dag dat mijn rolemmer wordt geleegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Geleegd is die van mij vorige week vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 vrijdag is morgen en dan heb ik avonddienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 avondienst is dat niet erg vermoeiend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 vermoeiend is het om elke avond te moeten zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Zuipen willen we niet, we willen genieten van het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 leven moet je per dag, voordat je het weet kan het zomaar over zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Zijn wordt was als het over is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 is oeps sorry! nu net te laat?ok.... he... af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Laat is het inderdaad, Henk past zijn bericht aan nadat ik had gereageerd en was begonnen met zijn laatste woord, door die aanpassing van Henk sloeg mijn bericht nergens meer op en moet ik dus weer aanpassen, als er nu al iemand op heeft gereageerd op mijn bericht kan die ook gaan aanpassen, kettingreactie heet dat, weten ze in Japan het een en ander van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 van aanpassen kan Henk je alles vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Tellen is leuk als het goed gaat, maar het is niet het meest belangrijke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Belangrijke momenten zijn makkelijk te onthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden