will Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Raad krijg ik van iedereen, goed of slecht, maar uiteindelijk moeten we zelf uitmaken wat de tijd brengt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 brengt deze nieuwe dag iets fijns, sta dr even bij stil........... en geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 ervan genieten zal ik zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 zeker is vast, vast en zeker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Zeker kun je zijn van een (1) ding, daar maar even niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Denken doet me denken, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 ik weet niet precies wat ik hier nou van denken moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 moet je er dan wat van denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Nadenken is eigenlijk niet zo slim, denken kun je beter eerst doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Doen wat je te doen staat zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Zeggen is makkelijk, doen wat je zegt, dat is karakter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Karakter tonen is sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Sterk is de verleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Verleiding is er overal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Overal loert inderdaad de verleiding,in het ene geval is overgave heerlijk in het andere desastreus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Desastreus vind ik een moeilijk woord om mee te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Beginnen moet je niet uitstellen want dan wordt je ingehaald door wat je wilde aanpakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 aanpakken daar houd ik wel van bij overzichtelijke klussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Klussen blijven bij mij veel te vaak te lang liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 liggen blijf ik ook veel te vaak te lang:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 lang kunnen liggen, duurt nog twee dagen voor mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Mij is niets teveel, als er maar leven is, als er maar mensen zijn, gewoon, echt bestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Bestaan er nog normen en waarden zou je soms denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 denken dan pas doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden