Nijn Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Oplossing zonder probleem is zout zonder ei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Eitje op de zondagochtend vind ik eigenlijk wel heel lekker, goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 idee al genuttigd, met spek nog wel:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Wel zo fijn om te weten waar je aan toe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 ben zo blij dat ik nu niet meer aan drinken hoef te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 denken wat ik in zal schenken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 een kopje kruidenthee of toch een glaasje Rood Venijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 venijn zit altijd in t staartje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Staartje van de schorpioen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Schorpioen is een sterrenbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 sterrenbeeld: een omschrijving voor het idee dat ik heb bij bv een Gerard Joling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Kiekendieven zijn mooie vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Vogels kom ik iedere dag tegen als ik door de velden wandel met mijn honden, het geeft me een gevoel van vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 vrijheid om niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Drinken was voor mij vooral mezelf verdrinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 verdrinken van kittens is een misdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 misdaad tegen onszelf is het verdrinken van stress en emoties:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 emoties kan je het beste doorstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Inmiddels is de koffie koud geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Geworden tot een vreemde eend in de bijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 bijt me tach vaak te hard ergens in vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Vast wel iemand die hieronder verder gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Gaat t verder goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 jou is wel heel lastig om een zin mee te maken die technisch een beetje loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Loopt toch best goed hoor Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden