blondie6173 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Over en uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Uit is de relatie me mijn baan...ga op zoek naar een nieuwe uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 "Houden van" kan op zoveel verschillende manieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 manieren vinden die bij mij passen en niet die "horen" vind ik soms wel moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 "Vertrouwen hebben in" blijf ik erg moeilijk vinden, ik ben er nog niet "goed" in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Pakken op je zwakkere punten is wat veel mensen helaas doen, ik heb het bij mijzelf te vaak laten gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Is inderdaad waar PP, mijn zelfinzicht is sterk gegroeid de laatste tijd, nu ga ik ook proberen het steeds meer in praktijk te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Wel door blijven gaan PP, ik doe met je mee, hou er ook van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 Van de weeromstuit ga ik nu ook maar in mijn eentje verder, mij daarbij verwonderend over de uitdrukking "van de weeromstuit", waar zou die oorspronkelijk vandaan komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst 24 september 2010 komen we misschien via google achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Een partner worden bij een organisatie is mogelijk, een partner vinden voor mijzelf blijkt een (tot nu toe) onmogelijke "klus". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 "Klus" is een niet zo'n gelukkige woordkeus in dit verband Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Is waar, daar heb je helemaal gelijk in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 In bijna een etmaal is er helemaal niet gedominood, waar zijn jullie allemaal???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Allemaal weg en een overload aan de andere kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Zorgen voor nieuwe hoofden, gut, ik heb al genoeg zorgen voor/met/over één hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Hoofd en hart, beiden doen pijn. Zou er zo graag vanaf willen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Zijn we niet allen op zoek naar iets helends; datgeen wat ons rustig maakt en vol vertrouwen waarop we goed door kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Kunnen starten met een nieuw leven. Wie zoekt die vind ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Vind jezelf !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Jezelf vinden of jezelf blijven of jezelf worden, of is het een beetje van alledrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Doet menig mens nogal eens, zichzelf te kort doen, werd ik gisteren nog op geattendeerd door een collega. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Geven is mooi, maar alleen geven is geen goede zaak, nemen op zijn tijd is ook noodzakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Bezit die neiging van "hollen" en "draven" zekers en word daarom regelmatig teruggefloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Begrenzen moet ik voor mijzelf willen doen, omdat het beter is voor mijzelf, en voor niemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden