zoermuis Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Relaxter zijn is erg moeilijk voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Ademen met je buik is ook het advies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 advies geven is soms goed, maar goed voorbeeld geven meestal beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Beter weer als vandaag krijgen we morgen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Niet veel zon gezien vandaag, maar wel prachtige wolkenluchten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 wolkenluchten waren besteld als achtergrond voor SAIL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 SAIL was ongerwijfeld weer schitterend, maar voor mij te groot, teveel mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 mensen daar kwam je niet omheen, maar de schepen waren de echte trekkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Trekkers van dit weekend in Antwerpen, waren de duiker, zijn hand en de reuzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 reuzin was lief, ontroerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ontroerens vond ik het moment dat ze elkaar vonden, kippevel !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 kippevel niet helaas, dat moment zag ik niet, en ontroerens is met tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 tikfoutje had ik gezien, maar wilde er op verder borduren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 borduren is meer iets voor mijn moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 mijn moeder leerde mij al niet te snel te oordelen.... en eerst de kat uit de boom te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Kijken en luisteren naar anderen zonder oordelen is geen eenvoudige opgave Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 opgave werd per abuis als totaal verkeerd nederlands woord gebruikt door mij en daar durf ik Alf niet mee onder ogen te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Gaat niet verder dan één dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 zien vh licht maakt dat je weet dat je een probleem met alcohol hebt, ook al kwam dat door die ene dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 dag per dag zeggen dat je de eerste niet neemt en je ziet het :light: misschien ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 ook ik ben weer van de partij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 De partij wolken die door de ondergaande zon wordt beschenen, ziet er prachtig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Uit de alcoholwereld stap je in de gewone, reële wereld, er verandert niet echt veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Veel zware wolken zag ik ook, met een maan die er nu en dan voorbij om het hoekje keek en dat was prachtig!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 prachtig ook dat het vanavond volle maan is, ff opletten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden