VM1 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Voor het diepere denkwerk wel nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Nu ff goed nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Nadenken stopt hopelijk als ik zo mijn mandje heb gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 gevonden voorwerpen als mandjes dienen te worden ingeleverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Forum is in de komkommertijd beland en ook dat is niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 erg is het wel degelijk, het is een uitgekleed forum geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Start van een nieuwe dag, mag dan komkommertijd zijn, het gesprek van gisteravond op een stil forum vond ik heel waardevol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Waardevol als het was, dan moet ik dringend gaan bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Vandaag ga ik zeker teruglezen over gisteren, PP maakt me nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 nieuwsgierigheid is nu inmiddels wel omgezet in 'weten' denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik weet wat ik heb gelezen, en het sterkt mijn gevoel dat dit forum meer dan nuttig is. Het is zelfs van levensbelang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Belangrijk vind ik ook dat we de positieven kanten benadrukken, laten we wel wezen: zoveel mensen vinden hier een steuntje in de rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 ruggesteun krijgen als je het nodig hebt kan ook rugklachten voorkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 voorkomen is beter dan genezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Genezen ben ik bijna van het ongeloof in mijn huidige liefdesrelatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Liefdesrelaties zijn het soms waard om voor te vechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Vechten ? Of aanvaarden wat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 is aanvaarden niet meer mogelijk, en alles geprobeerd dan blijft slecht scheiden over helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Krijgen van geluk zal niet lukken daar moet je hard voor werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Krijgen van geluk zal niet lukken daar moet je hard voor werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Werken ga ik zometeen want er moet weer brood op de plank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Plank (en) daar kan je leuke dingen mee bouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Bouwen van boomhutten had ik begrepen, maar nu de fotoos nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 slaat er een paar nagels in en je hebt een doodskist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 leven en dood, 2 zijden van dezelfde medaille Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden