smart Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Was het de ongewassen was die je dacht dat al gewassen was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 was misschien niet maar is wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Lezen heb ik net de gedachten over de was die wel of niet gewassen was gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 slapen heb ik op het strand al gedaan en gesnurkt ook zegt men:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 dus ook ja, maggut?, wel tussen de zware sets door hoor, pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 mag ik nu ook weer gaan snu eh slapen van mezelf:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 mezelf "aangepast", mijn bericht welteverstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wel te verstaan roep ik hier: mensen geniet van het mooie weer, van de vogeltjes, van een mooie bloem, geniet van het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 leven daarvan is het enkelvoud lef:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Lef hebben om jezelf te veranderen, om niet in een slachtofferrol te blijven zitten, daar neem ik mijn petje voor af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Vast en zeker ben ik er van: Fleurtje is terug en dat vieren wij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 wij gaan er weer hard tegenaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 zelf heb ik beiden mouwen opgestroopt en die blijven zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dat klinkt geweldig Desi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Desi is erg goed bezig, zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Zien degenen die het moeilijk hebben hopelijk toch lichtpuntjes... hoe klein ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 ook vele kleine lichtpuntjes kunnen zorgen voor verlichting!:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 verlichting?? dat wordt 49 dagen onder een boom zitten, voor je dat bereikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Pad en paden; er zijn verschillende paden en ik heb de mijne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Niet dat ik niet van vormelijkheden houd hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Hoor eens lieve luitjes, hoe ellendig alles kan lijken, je kunt altijd proberen om een lichtpuntje te zien, dat maakt het leven soms net even beter te verteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Veteren moet je slecht nieuws soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 soms verteert het zichzelf in je dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 dromen overdag is ook heerlijk, dagdromen wordt dat ook wel genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Genoemd zijn alleen de belangrijkste dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden