zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sorry door gaat het altijd, of niet soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Mij schrijfstyle is nu beter hoop ikdan de topus uit duitsland moet de finale vereeuwigen, Hij weet het!!! plus mijn gevoel.Mijn gevoel zegt niet waren maar weten.Wij zijn te goed om te verliezen. Stuur ALLEMAAL REIKI DIT KAN NAAR ONS ELFTAL.Wie doet mee? Ik bein, laat ons samenkomen en meld je aan!Hou in ieder geval van jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Allemaal staan we sterk. Gezamelijk gaan we de strijd tegen de alcohol aan. AANNNNVALLLLLHHUUUU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Aanvallellhhuu is dat verboden. sorry pp kan soms over lappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Brutaaltje ben ik nooit, nu ook niet alleen maar dom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 dom doen kun je afleren door iemand die je bewondert als voorbeeld te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Houden van is echt ingewikkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ingewikkeld als van hoe hoort en moet en wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 wil ik dit wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 wel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dus is het gepraat hier en de rest voor vandaag ook weer ten einde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Einde of niet, ik sta er nog, holdin on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Niet slecht die oplossing van jouw dan, maar een nieuwe 'zon' beginnen... liever niet één vind ik genoeg op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Zijn wel wat mans bij Tactive hoor pp, alleen.... weet niet of het nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 slaat als een tang op een varken is een passende uitdrukking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 uitdrukkingen genoeg om PP ook een hele goeiemorgen te wensen, bij deze voor jou PP ook een goodmorning dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 komt toch hopelijk wel door de tijd he, dat je me nog een goeiemorgen wenst??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Wenst niemand mij goedendag omdat ik later inlog, dat vind ik jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Jammer maar helaas ligt het op het puntje van mijn tong.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 is wel een streling voor de tong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Overkomt de beste wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 eens worden we wereldkampioen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 programma staat zo vast als maar kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden