will Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Zoeken naar de juiste antwoorden is soms erg moeilijk, want wanneer weet je dat een bepaald antwoord het juiste is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 is dus ook geen enkel antwoord fout! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Tijd over, maar ga ik 'm wel benutten of gewoon eens lekker niks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 doen van niets is idd heerlijk met dit weer, gewoon genieten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dus je energie een beetje sparen en met een boek naar buiten, maar het is wel bewolkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 bewolkt is heel lekker nu, en wel zo gezond voor onze huid, dus langer genieten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 waardevol is iets dat gewaardeerd wordt, dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dankjewel is zo eenvoudig om te zeggen en toch vergeten mensen dit zo vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Vaak heb ik niks zinnigs te zeggen, dus verzin ik maar wat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Waterval van spugende kinderen is wat ik hier de laatste dagen ervaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ervaar je dan een grove brutaliteit of zijn ze ziek en moeten ze braken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Braken ja, dat moet je soms als het je teveel word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hè, soms heb je teveel in-geslikt en kan het goed zijn uit te spugen van datgene wat niet bij je hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hoort ik niet al in mijn bed te liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Liggen gaat me steeds lekkerder lijken.... owh liggen ja en herstellen van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Dag Cathy, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 lekker slapen zou ik ook wel willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Willen helpen zou ik ook wel, mss wil je je verhaal kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 kwijt lukt niet op de domino in één zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 zin heb ik in dit weekend yehhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Gemaakt hebben of gemaakt zijn, totaal verschillende betekenisses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Betekenissen dringen niet altijd zo goed door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Krijgen we hier de slappe lach, aangezien ik zeg: ik mot weg want het forum is weer veel te gezellig en zegt mijn vriendje: ... en daar is het leven niet voor bedoeld, voor gezelligheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Zijn we samen hier PP; dat vind ik heeeel gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 zijn we toch wel eens over het feit dat gezelligheid een wezenlijk onderdeel is van leven in Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden