lady jane Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 weer een verslaving erbij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 erbij?? ik wil juist van mn verslavingen af, zou het ooit gaan lukken dat ik verslavingsvrij wordt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 word je niet ben ik bang, maar je kunt er wel mee om leren gaan, dat heb je al lang bewezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 bewezen heb ik iets wat ik elk dag weer opnieuw moet bewijzen, en bedankt jane voor deze les:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 les lees ik net: wat je bent bewijst wat je kunt; wat je ermee doet bewijst wie je bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 bent ik me daar toch ff helemaal in de war, van deze zin:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zin van Jane tergt ook mijn hersencellen op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 moment voor pauze dus, bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Bye Jane en heb een fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 bye Jane, fijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Kunnen wordt zonder willen geen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Doen we nu maar eens snel iets.... of langzaam, gezien de temperaturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zwak om je te verschuilen achter bijbelteksten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Weten doe ik dat allang dat ik mij tot boosheid liet verleiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Verleiden tot boosheid vraagt erom nader onderzocht te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 in liefde ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ontvangen woorden verlangen soms enige opheldering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Opheldering vragen of geven, blijkt vaak nodig, vooral als woorden geschreven zijn en je de afzender niet in de ogen kunt kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hebben de meeste volgens mij wel, voor de een meer dan de ander, maar dat lijkt me normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Normaal gesproken ben ik redelijk perfect maar het overkomt me best vaak dat ik slordig lees wanneer het druk is in mijn hoofd of op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Lezen schiet er bij mij de laatste tijd vaak bij in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 In ieder geval probeer ik nieuwe berichten op andere draadjes in de peiling te houden en dit is zo'n draadje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 draadje daar hangt alles aan een heel dun draadje, zo noemen ze dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dat betekent zeker dat het elk moment kan gaan breken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ingrijpen door de moderatoren is soms wenselijk en begrijpelijk, maar als er iets gebeurt wat frummers niet zint dan zijn ze er vaak bij als de eerste kippen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden