smart Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Toch vermoed ik dat Woman en VM er met zijn 2en zullen zijn en een heel erg leuke middag zullen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Vandaag hoop ik voor hen dat Isa ook nog opduikt, en wie weet ook nog anderen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Anderen zijn misscien ook nog gekomen, we zullen het vast nog wel vernemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Vernemen, vernam, vernomen heb ik dat VW en Woman samen op de meeting waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 aandoen aan een ander wat je zelf niet wilt lijkt me nogal tegenstrijdig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 tegenstrijdig zijn sommige berichten, gevoelens en emotie's, maar dat maakt het soms allemaal best boeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Tegenstrijdig is dat inderdaad Alf, je slaat de spijker op zijn kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Gehad hebben wet het en het was leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Leuk ook dat je tussen neus en lippen door ook nog de japanse manier van nederland bekijken hebt gehad;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Stemmen is verplicht hier en aangezien ik de liberale gedachten goed vind maar niet die van hun vertegenwoordigers van nu, zal het PVDA worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Knopen die bijna niet te onwarren zijn met 224 zetels (plus medewerkers) voor zo'n klein landje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Landje met teveel politiekers, zodat wij door de bomen het bos niet meer zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 zien ze het bij de NVA wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Leren en leren is 2 hé, heb je die man als eens goed horen praten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Praten, is voor een hoop mensen nog steeds moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Houd(t) het dan nooit op? Laten we lief zijn voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Sorry, klopt niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Maken of breken, soms een heel dunne lijn tijdens een dialoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Partij, dat woord was hier schering en inslag afgelopen woensdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Scheldpartij na scheldpartij heb ik al gezien, maar geen enkele met een zinnige oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Woensdag was triestig, maar leerzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Leerzaam, is het leven elke dag opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Opnieuw en opnieuw word ik naar dit forum getrokken. Ben ik verslaafd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Verslaafd, zijn heeft ons allen hier bij elkaar gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Gebracht heb ik mijn verhaal, het is te nemen of te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden