smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Gedragen zullen we ons allemaal, dus geen U toevoegen waar ie niet hoort en vermijden dat iets ook maar enigszins naar een onbehoorlijk woord riekt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 riekt het hier naar ondeugendheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ondeugendheden... daar zit die verhipte 'u' weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ingelegd heb ik dat ook, jammer Dar, maar ik win die pool, hahaha;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Bekijk zoals jullie willen maar de eerste goal is nog niet binnen, misschien gaat Japan wel winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Winnen doen in Japan de mannen hoewel ik die persoon (of mens) prefereer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Had ik het over "echte mannen"dan is dat soms nodig om mijn vrouweding daar tegenover te zetten, maar niet ten behoeve van flauw doen over de man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Had het met prefereren eigenlijk woord "persoon" of "mens". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 MenS is een nieuw politieke partij die nog niet iedereen is opgevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 vaarwater blijft onrustig want er moet nog een coalitie gesmeed worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 worden we vanzelf van op de hoogte gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Gehouden verkiezingen hebben mij toch gedeeltelijk verbijsterd en teleurgesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 teleurgesteld..... ach, het blijft politiek, en daar heb ik niet zoveel vertrouwen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 In politiek (=politici) heb ik ook geen vertrouwen, maar zij gaan wel onze toekomst voor een groot deel bepalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 bepalen doen ze dat ook maar voor een klein deel denk ik... na hen komer er weer anderen, ach, het zal allemaal wel, ik probeer gewoon mijn eigen leven zo goed mogelijk te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Leven van je leven, het moeilijkste wat er is, althans voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Mij wordt het af en toe ook zwaar te moede... doe mijn best hier thuis, maar krijg een kunstkop van Kees hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hier zou een kunstkop soms wel welkom zijn, er van uitgaande dat die geen pijn kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Doen ze ook hoor Jannig... kunstkoppen komen gewoon over je eigen koppie heen en geven een knellend gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Mens moet dus maar niet verlangen naar een kunstkop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Kunstkop mag dan negatief klinken, ik krijg daar toch even andere beelden bij en die zijn vrij creatief op zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 (op) zich wel interessant waar je dan aan denkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Is weer lekker weertje vandaag, hoop toch nog even in de zon te kunnen zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Misschien ga je vandaag wel even kijken daar.... heb het idee dat je nu al zit te berekenen hoe laat je er kunt zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Jammer zou het zijn als er maar één persoon gaat ..... nu hebben mensen die er erg veel zin in hebben waarschijnlijk een heerlijke middag, gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden