smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Mond op mond reclame is vaak het beste wanneer je iets aan te prijzen hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Gezien had ik het, hoewel mond op mond ook leuk kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Zijn we het erover eens dat mond op mond meer te maken heeft met reanimatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 reanimatie is een animatie die opnieuw tot stand komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Film, hebben we het nu over de slechte re-animatedversion van star wars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 zeggen sommige mensen dat soms niet veel te snel van zichzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 bleek doe ik wel eens (ondanks het milieu) in de WC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Is alles wat wij zeggen wel zo belangrijk als wij zelf denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ligt vast aan mij, dat ik supergevoelig reageer op minder leuke gebeurtenissen des levens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 levenskracht, levenslust, levenslang, levensmoe, levenservaring, zomaar wat dingen als je ADB wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Levensmoe word je juist niet als je ADB wordt, ik denk dat je dan meer power terugkrijgt en zin hebt om de dingen meer vorm te geven dan voorheen in de zwartere fases. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Zwartere fases maakt iedereen wel mee, varierend van licht grijs tot diep zwart in het midden van de tunnel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Tunnel kan lang en bochtig zijn, maar als je door de laatste bocht bent kun je aan het eind al een heel klein lichtpuntje zien. ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 zien we toch echt zowel de goede als de mindere kanten van het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 leven is op dit moment een feestje, maar ik heb wel zelf de slingers opgehangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 opgehangen kun je dus ook al positief en negatief doen, ik de slingers voor AR dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 maar als jij dat doet, dan hang ik ze vandaag voor iedereen op,zo dan wordt er niemand vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Op naar ieder zijn eigen mening, democratie en samenwerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 samenwerking hier is over het algemeen prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Prima de luxe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 luxe slinger voor de minderaars die ook ADB worden!:light::DB):Pgift;:light::DB):Pgift;:light::DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hier nog maar een dan, hij zal wel weg zijn inmiddels:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Inmiddels is het al na zessen.... weer een dag voorbij, een mooie dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Dag en hallo dear Jane:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden