smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Conversatie is wat anders dan conservatie en een fantastisch woord om in dit spel je zin mee te beƫindigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 beeindigen doe ik deze dag nu in rap tempo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 tempo had het antwoord van PP niet echt, ongeveer twee dagen duurde het voor ze iets van haar werk prijs gaf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 gaf ik hier net de brui aan, ben ik er weer, dat heb ik nou altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 altijd heb je van die mensen die slecht afscheid vd dag kunnen nemen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Nemen we het petje af voor Wittes scherpzinnigheid mbt PP 's werkzaamheden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 ! moet volgens mij in deze zinsvorm ? zijn??? toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Toch niet hoor, wat mij betreft een vet uitroepteken! (gna gna, vet woord) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 uitroepteken is vet duidelijk nu:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Nu is het op eenvoudige wijze opgelost en kan ik rustig mijn bed opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 opzoeken hoef ik m gelukkig niet, want ik weet waar hij staat, das maar beter ook heb ff t idee dat alleen hier op dominodraad nog met en niet tegen elkaar gesproken wordt en das best vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Vreemd is frummen in het algemeen wel een beetje en ook wel vertrouwd en hier kwekt niet iedereen er tussendoor met andere onderwerpen, en gelukkig weet ik ook wel waar mijn bed zich bevindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 bevindt die zich mogelijkerwijs in de slaapkamer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Slaapkamer heb ik inmiddels al weer een poosje verlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 verlaten kan ik mij altijd op mijn survivorsmentaliteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Mentaliteit om te overleven is mij ook niet vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Vreemd dat ik zo'n goede engelbewaarder heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 heb je vast verdiend:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Verdiend hebben jullie het allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Bijzetten van mijn zus gebeurd volgende maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Maand na maand zullen wij droog blijven staan, tot in het oneindige ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 oneindige domino draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 komst van jou PP heeft m opgekrikt, hopelijk blijf je nog even;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Even forum, dan kids eten geven en de brokken verder oprapen. Bedankt voor jullie medeleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden