Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 is het eten al klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Beroep doe ik op eenieder hier als ik eens een zwak moment heb, weet dat ook ik zal klaarstaan in geval van nood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Nood voel ik nu even, bij het raadsel wat PP ons voorlegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Beroep doen op een ordinaire manier mag niet; nieuwsgierig zijn naar jou mag misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Misschien kunnen we een apart draadje openen met onze beroepen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 roepen we dan nog steeds dat we hier helemaal anoniem zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Zitten er niet meer duidelijkere icoontjes bij Tactive die ons beroep verklaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 zien jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 oeps...sorry..verkeerde pagina...opnieuw...verklaren kan helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 helpen moet je even door te vertellen wat we moeten zien hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 hoor wie klopt daar kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 kinderen en volwassenen, ik ga er tussenuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Tussenuit geknepen is ie, nou moe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 moe ben ik ook..... en dat is nog zacht uitgedrukt... ik ga mijn bedje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Inmiddels ligt Vonne al in haar bedje en hoop ik dat ze lekker slaapt; of ben je nog ingelogd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 ingelogd ben ik ook nog, zeker om te zeggen:welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 welterusten jane, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Lekker is maar een vinger lang, maar is dat ook niet een calvinisme van de bovenste plank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 plank een beetje misgeslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Misgeslagen is beter dan nooit geprobeerd hebben om te slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 slaan is een uiting van onvermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Onvermogen om op tijd op te staan groeit:met elke dag dat ik niet drink groeit mijn vermogen om lekker door te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Slapen is een heerlijke bezigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Bezigheid, of geen bezigheid, op dit forum ben ik graag aanwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Aanwezig zijn op dit forum is voor mij een must. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden