filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 weten doe ik dat wel, maar willen weten doe ik dat nu nog liever even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Niet getreurd, het is voor allen hetzelfde, alleen ik hoop voeding te worden voor een magnolia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Magnolia is een plant die ik in de tuin heb. Het is een schitterende plant dus kan me voorstellen Cathy dat je voeding wilt zijn voor deze beauty. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 beauty is een tulpenboom, een van de mooie herinneringen aan mijn moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Moeder de vrouw heeft al een engelengeduld met me gehad. Dit wordt ten zeerste geapprecieerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 geapprecieerd is nou typisch een woord dat ik niet meer mag gebruiken van mijn 14 jarige puberdochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Puberdochter wordt groter en groter en als ze straks om en nabij de 32 is noemt ze ineens het woord geapprecieerd, tot jouw stomme verbazing en je vangt het vol liefde op in jouw ooit barende schoot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Schoot het allemaal maar wat op, dacht je vroeger wel eens. Nu denk je, waren ze maar weer klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Klein zijn ze zo knuffelbaar, en dat gaat helaas voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Voorbij zijn de dagen dat ik meer dronken rondliep dan nuchter ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Foutje :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Foutje??? zag niets fouts voorbijkomen hoor, behalve dat foutje dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Dan begin ik maar ergens anders over.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Over een zware nacht gesproken, het bedje zal me goed doen, ik vertrek even naar oblivion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Oblivion, wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 dat lijkt een achtbaan te zijn volgens google, veel plezier dus Wilrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wilrijk amuseerd zich vast op die achtbaan maar oblivion is ook vergetelheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Door verdriet leer je nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Liefde is onnoemelijk groots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 groots zijn de mensen die oprecht lief kunnen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hebben is houden maar niet altijd makkelijk te verkrijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Is soms ook moeilijk om de Hollandse gezegden te begrijpen.1 Europa en naast de deur vesrstaan we mekaar soms niet (alhoewel??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Vragen kan altijd PP, roepen en schreeuwen ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 vragen wil ik Nina: hebben is houden soms moeilijk te verkrijgen: ik zou eerder andersom denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Denken we dat we iets willen verkrijgen maar wat we al hebben kunnen we houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden