zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Telt de ander dan niet mee, moeten we ons afvragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Afvragen doen we het steeds maar soms is IK belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Belangrijk voelen is goed, maar ook belangrijk zijn is wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Anders gezegd: eigenlijk wil iedereen wel graag iets voor een ander betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Wachten duurt zo lang, naargelang wat je aan het doen bent natuurlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Natuurlijk duurt het wachten bij de tandarts verschrikkelijk lang, echter het halfjaar daarna dat je mag wachten voor je weer gaat duurt heel kort/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Kort duurt alles wat leuk is, time flies when you have fun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 fun ..... leuk..... is ook het begin van het woord fundament, heeft niets met elkaar te maken.. of???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Maken van plezier is heel belangrijk voor velen van ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Onsje geluk kan zomaar een kilo geluk worden als we met elkaar plezier maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Voelen is toch het belangrijkste onder ons forummers, hier ligt vaak het probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Verdrijven ja al die negativiteit, kom, we maken ons sterk om er voor te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Missen doen we hem niet hoor, hij kan immers niet zonder ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ons zijn, is wat ons hier samenbrengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 *********kruising********* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 worden de dominostenen weer gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 worden ze niet, ik was te sneerig, sorry pp , er ging even iets mis...(en nu laat ik ze staan, om niet nog meer verwarring te zaaien) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 gebruik daarvan is soms heeeel handig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Witte geeft coco een dikke virtuele knuffel, zomaar, want ik vind je tof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 tof he, dat je zomaar in de virtuele wereld toffe mensen kunt treffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 treffen doe ik het ook met jullie toffe meiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Meiden zoals hier zijn goud waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Redding is nabij als de nood het hoogst is, en raar hoor, maar ik heb meer dan eens gezien dat dat zo gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 gaat idd vaak zo, denk dat je er dan ook voor open staat, als er echt geen andere uitweg meer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Is wel ongeveer wat ik ermee wilde zeggen; althans het is wel zoals ik het voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden