filippa Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 nooit meer alcohol drinken is mijn doelstelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 ontspannen kan ik nog niet, maar al doende leert men, zegt men Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Men zegt wel eens meer wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 nog moeilijker dan ik dacht met zo'n woorddomino mee doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Doen en door blijven zetten en niet al te veel letten op de inhoudelijkheid hier, Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Flip brengt me terug naar Tiel, het Michellin-mannetje van de Betuwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Betuwe jam lust ik ook wel; spaarden jullie vroeger ook de puntjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 puntjes voor de boekjes van Flipje uit Tiel? zeker weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 heeft dus al effect, we zijn verbannen naar de thema's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Thema's worden nu dan ook vast beter bezocht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 bezocht of GEzocht...... sommigen raken vast de kluts kwijt nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 nu heb ik de woorddomini weer gevonden, puntje voor Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Flip hiervan, hou van dit spel en nu moet ik zoeken pp gaan we staken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Staken doen de vuilnismannen en vrouwen, dat zal een troep geven na vandaag!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 vandaag zitten we in een uithoek van het gebouw...... ben benieuwd of we weer terug mogen naar onze eigen 'kamer' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 kamertje hier blijft voorlopig een eenzame bedoening, zelfs pp komt hier nog niet vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 'vandaag 'twee keer gebruikt achter elkaar, niet de bedoeling, ik ga de douche even opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Sterker voel ik mij nu zonder het drinken van alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Alcohol is een hard drug maar dat weten we allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Allemaal regendrupjes hangen hier aan de bomen, lijken wel kristalletjes in de zon........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 zon is zo goed voor een mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Menslief, wat kan ik genieten van al dat jonge dat nu groeit alsof het zichzelf in moet halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 VerzoekEN, dat betekent meer dan 1 dus, wie weet waar het toe leidt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Leidt mogelijk tot terugplaatsing van onze domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Lukken??? wat moet lukken , dat die domino weer terug gezet wordt?waar een mens zich al niet druk over kan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden