smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Toe Yvon, stuur me een fotootje want ik word nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 nieuwsgierig zul je moeten blijven, hahahahaha, hou namelijk ook wel van het mysterieuze van een forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 forum of geen forum....moet er aan geloven nu, ga eerst mijn straatje wieden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Wieden is heel lastig met vetrollen denk ik zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Zomaar kan ik het niet laten om nog snel woorddomino ook te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Doen we toch gewoon nog een rondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 rondjes draaien op het forum.... hoe bedoelen ze: van je verslaving afkomen, je rolt hier van de ene verslaving in de andere.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Rondje lopen met de kids op de sportdag van school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 School daar kunnen we veel van lerenmaar levenslessen moet je toch echt zelf ondervinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Jezelf is een magisch woord vandaag, maar ik ben erg vaak - te vaak? - met mezelf bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Van vandaag zie ik alleen stagnatie en vastgeplakt aan de stoel zitten, ken je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Gefrustreerd over je gewicht? Vanavond in RADAR dokter Frank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 heb jij ff mazzel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Mazzel moet je ook eens hebben, hier nog zo een met 60 kg schoon aan de haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Haak is net als mij 'n kapitein, maar dan uit de wereld van Peter Pan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 pan, schaal, ovenschotel, maakt niet uit, er zit hier altijd wat lekkers in en dat is mijn valkuil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 valkuil bij mij is juist dat ze al weer leeg zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Leeg zijn was het luchtruim, maar nu beginnen ze zelfs hier in de stille Kempen opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Opnieuw, waarmee dan vlaams meisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Vlaamsemeisjes vliegen niet in F16! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 F16 's om oefenvluchten boven mijn hoofd te draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Draaien we zelf niet dan wordt er wel gedraaid zeg, nou moe, wat zou de mem van Bambam daar van vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Vinden we dat er snel nog maar es een stofwolk komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Komt gij toch geen enge voorspellingen doen mag ik hopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hopen mag iedereen voor wat ie zelf wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden