lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 zijn we het ook al over eens;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Eens moet ik misschien wat ernstiger worden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 worden we allemaal vanzelf, geniet hier nog maar ff van juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Juist dat is zo grappig, ik kan ongelooflijk, als een kind spelen met mijn kids, grappen maken enzo maar zo ben ik nu eenmaal en dat wil ik niet verliezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 verliezen moet je dat onschuldige stuk nooit, maar wel koesteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Koesteren doe ik het zeker maar soms moet ik ook met beide beentjes op de grond staan en dan gaat er in de maatschappij van nu veel verloren, jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Jammer dat onze vrije dagen alweer over zijn, alhoewel ik ze totaal niet goed benut heb, maar ja het zij zo, ik zal er in moeten berusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Berusten in het feit dat we toch gelachen hebben ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hebben we vanavond zeer zeker, met al die hylarische voorstellen van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 jou w aandeel mocht er anders ook best wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Wezen zijn er veel in de wereld,veel te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Veel te lezen op deze draad als je even een avond je rug omdraait voor iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Anders is het ook niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 leuk lijkt wel een nieuw moeten te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Zijn we het daar wel over eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ophouden; het houdt nooit op zolang als dit spelletje duurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Duurt dit spelletje eeuwig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Eeuwig ja, wij zullen het niet meer meemaken, anderen nemen het van ons over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 over tig jaar misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Misschien maken we dat niet meer mee, wie zal het zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 zeggen kunnen we daar niks over, maar denken des te meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Meer en meer ga ik weer nadenken over de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 De toekomst is waar alles terug begint! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Heden idd. of verleden zelfs maar proberen, in sommige gevallen, de toekomst beter te maken en te leren van het verleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Verleden week begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden