Jannigje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Geciteerd of zelf verzonnen, maakt niet uit, even waardevol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Waardevol is het dat ieder hier meedoet, zijn zegje kan doen en we er tesamen een mooi verhaal van brouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Brouwen, aiai, gevaarlijke associatie, dan maar denken aan wenkbrauwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Wenkbrauwen hier gaan niet omhoog omdat ik een dergelijke reactie al verwachtte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 verwachtte ik vandaag iets leuks te gaan doen, gaat t niet door.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 door de bank genomen mag dat redelijk but genoemd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Verwachtte je dus helemaal terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 terecht maar niet heus, alweer met verkeerde woord Jannigje: met laatste beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 beginnen hier al 144 blz lang met het laatste woord van de zin, zolang domino al bestaat hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hier anders al aardig wat missertjes gelezen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hoor je goed Jane, "verwacchtte" was het laatste woord dat ik zag. Ik was "Vernieuwen" vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 vergeten die missertjes ook niet, maar die kwamen alle uit onwetendheid voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 voor uit met die geit, zand erover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 erover doorgaan vult anders wel weer een bladzij, maar je hebt gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Interessant, dat dat jou mening is, maaaar wat vind je wel interessant dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 belangrijker nog dan hier een duffe dag doorbrengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Duidelijk zijn is niet altijd gemakkelijk, maar wel bevredigend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 bevredigend wordt ook ons gourmet-etentje zo; eet ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Jou w drankprobleem is niet meer zo groot PP? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Genoeg weer gegeten voor vandaag, de H van Halt, krijgt me vandaag niet meer te pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 pakken we de A van Angry toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Toch proef ik wat scherpe woorden in dit spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 forum houdt me zowie zo scherp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Scherp is niet erg, bot is erger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Reageren op de botheid van iemand, op een zachtmoedige manier, kan wél weer helpen tot inzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden