zoermuis Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 lekker is het om vrij van verslaving te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 zijn we het helmaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 eens moesten we toch eraan geloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 geloven doe ik er wel in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 In welk jaar we ook leven maakt niet zoveel uit, we moeten gewoon iedere dag weer als een nieuwe dag begroeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Begroeten we de winter waarop weer de lente volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Volgt hopelijk heel snel die lente, ben het donker nu al zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 volgt men het nieuws ook wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goed zat was ik van het vele eten geworden in het kleine eethuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 eethuis juist leuke herinneringen aan, nog uit de goeie ouwe tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 tijd kom ik tekort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 tekort van tijd is meestal een kwestie van geen (juiste) prioriteiten kunnen stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 stellen van prioriteiten is voor mij nu om geen alcohol meer te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 drinken wil ik juist steeds meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 meer en meer kom je dichterbij een jaar droog waar je super trots op mag zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 zijn we ook,maar wat gebeeurt er na een jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 erbij of eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Eraf dat kun je wel vergeten lieve meid, Erbij kan wel, gun het de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 tijd om rustig aan te doen voor ik moet werken heb ik nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 wel moet je ook voldoende nachtrust pakken dame! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 dame haar rust komt langzaamaan wel terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 terug bij af moet ik niet aan denken,dus we blijven ervoor vechten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 snoepie grijpt haar prooi met haar klauwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 klauwen van een beer val ik niet graag in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 In die van een lieve beer is toch prettig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden