lady jane Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 miljardste deel van iets zijn, oei dat houdt me nederig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 nederig wordt ik er niet van, mijn deel is nog steeds groot genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 genoeg nederigheid hebben vind ik fijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stoppertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 hoor eens ik ben hier nieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 nieuw hier en al meteen gezellig meedoen met de domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 domino is een spel waarin je soms wat makkelijker kunt praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 praten is voor de èèn nu eenmaal wat makkelijker dan voor de ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Anders (s) wel leuk dat iemand voor het eerst binnenkomt bij de domino, welkom stoppertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 stoppertje ook namens mij welkom en gezellig dat je hier mee doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 doet-je noemden ze me vroeger wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 eens is vast heel lang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 geleden heb ik daar wel eens onder, inderdaad al tientallen jaren geleden; stokoudje he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 He he dadelijk weer wordfeud spelen. Denk nu eerst aan Fleur en hoop dat zij morgen goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 gaat er weer een in zee met verslavend computerspelletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Computerspelletjes zijn inderdaad verslavend, 'Angry Birds' hebben ook die eigenschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 eigenschap van veel verslavingen is de keerzijde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 keerzijde van verslavingen?; praat me er niet van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 van een collega heb ik vandaag gehoord dat het met een bepaalde piercing lastig mikken is in het toilet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 toilet-verhalen met een collega, hmm interessant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Interessant vind ik toiletverhalen van anderen dus echt helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Niet interessant dat Von "mijn" interessant pikte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 pikte ik dus nog net even opnieuw aan om vm een noordelijke groet mee te geven, en nu echt uitloggen, en dan krijg ik weer van Jane op mijn kop dat ik een te lang bericht neerzet hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Hier volgt Von de ECHTE regels van de woorddomino door een antwoord te geven dat begint met het laatste woord van de vorige zin en door een lange zin te vormen zonder een punt ertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 ertussen zitten hier individuen van zeer diverse pluimage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Pluimage is een rage in het kippenhok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden