fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 drinken zit in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Hoofd en bijzaken zijn er, drinken moet een bijzaak zijn, als het je hoofd aantast en je leven beheerst kun je er beter mee stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 stoppen is een keuze, zoals er meerdere keuzes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Zijn er inderdaad vele, belangrijk is dat je op een keuze durft terug te komen, open staat voor alternatieven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 zijn of niet te zijn, that's the question Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Question is: gaan we door met "question" of "alternatieven", dit werkt niet, zo geef ik zelf al het antwoord maar het is nu ook meteen opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 opgelost zijn al vele raadsels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 raadsels zijn soms leuk om op te lossen, zeker als je iets kunt winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 winnen doe ik nou nooit iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 iets zegt me dat je dat toch een keer gaat gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 gebeuren kan het pas als ik er aan mee doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 doe dan een keer mee en wie weet win je een koelkast of stofzuiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 stofzuiger gebruik ik iedere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 dag zonder koelkast lijkt mij dan weer onvoorstelbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Onvoorstelbaar dat ik elke dag stofzuig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 stofzuig dan eens een dag niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Niet stofzuigen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 vandaag laten we de boel maar eens lekker verslonzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 verslonzen houdt in dit geval in dat je vandaag een vrije dag voor jezelf kunt plannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Plannen is één ding, uitvoeren......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Voorkeursscenario kan je transformeren in een draaiboek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 worden we nog eens wijs en gaan we naar buiten met dit mooie weer of blijven we hier zitten achter de p.c. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 PC ga ik nu verlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 verlaten voel ik me nu hier door iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 iedereen is waarschijnlijk druk bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden