Yvonne Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Dienen is een mooi woord, maar soms kan het TE veel worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 worden er nu al niet weer invullingen gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Maakte ik daarom maar een slag de andere kant op dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 dus schijnt de zon lekker en wie weet ga ik naar het strand als dochter naar het zwembad gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 'gaat' ik nu even wat rommelen in huis, kan ik vanmiddag lekker in de tuin zitten en rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 rommelen kan ik altijd en overal, t barst hier van de rommel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Zeggen is niets, doen is alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Mee eens, hier is dat vrijwel net zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Zo vind ik heel vaak dat het niet eens lekker is en vooral dat kan helpen om niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Drinken van akcohol heb ik vandaag weer niet gedaan, terwijl het me wel werd aangeboden, dus ik ben best een beetje trots op mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 mijzelf dan maar een schouderklopje Jannigje en ik ook; zit exact op 11 maanden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Vandaag ben ik dan heeeeeeeeeeeeeeeeel trots op jou en krijg je van mij een voor deze mijlpaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Mijlpaal voor Jane, van harte meid, en hoe staat het dan met Jannigje haar periode? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 periode? is het al weer zover in de maand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Maand juli nu, dus effe rekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 rekenen in je cyclus bedoelde ik of zit jij mij nu voor de gek te houden:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Maandstonden doe ik niet meer aan, maar wel aan adb maanden en dagen, vandaag dag 105 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Houden in de zin van "bijhouden"deed ik jullie even niet, tijd om naar bed te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 gaan wij en de koningin ook maar, truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Truste jij en de koningin , samen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 samen klinkt zo mooi, maar samen is soms ook heel alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Gesteund word ik in al mijn problemen, met dank aan dit prachtige forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Je moet tegenwoordig heel hard op je tellen passen, of je krijgt een......je weet wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 wel helpt het iedereen om niet zo in te blijven vullen voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Elkaar helpen en voor elkaar instaan is een goede zaak, maar daarbij blijft het belangrijk om te blijven nadenken en voelen wie en wat je zelf bent en wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden