Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 moment van bezinning en retraite, misschien maar eens gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Doen we nog wat anders vandaag dan in de zon vertier zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Zoeken naar woorden in een puzzel, chatten met vriendinnen en tot slot een heerlijke BBQ met z'n tweetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Tweetjes zijn andere dingen dan drietjes of tientjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 tientjes vliegen mijn portemonnaie uit tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Tegenwoordig is een tientje amper meer iets waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Waard is het om dit draadje weer naar boven te halen als PP of VM het niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 doen we het toch zelfB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Zelf doen, het komt steeds weer daar op neer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 toch niet altijd, ik doe het steeds meer met jullie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Jullie zijn echte vriendjes geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 geworden is een vervoeging van zijn, we zijn vriendjes dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Dus hebben we het fijn met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Elkaar is wel is waar een moeilijk woord, desalniettemin had ik graag jullie mening gehad elkaar is weliswaar niet op elkaar maar nu aan jullie weliswaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Weliswaar is ook een moeilijk woord om een nieuwe zin te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 beginnen we de dag toch gewoon met een lach en een dansje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Dansje maken is zo gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Gedaan is het met het luieren, hoog tijd om aan de slag te gaan hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hier genieten we nog maar even na van de feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Feestdagen zijn weer voorbij, nu óp naar de gewone vakantiedagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Is het straks toch weer eerder vakantie dan wij hadden gedacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Kamperen doe ik niet meer, denk dat ik lekker in villa achtertuin mijn intrek neem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Neem ik mijn tent en goede humeur ook mee, okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Okee dan ga ik ook mee ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Mee met Flip zonder haar strenge hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden