Spring naar bijdragen

zzzondag 22 april

igor

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Hannah1
Goedemorgen,
Snoepje je hebt eigenlijk geluk gehad dus gisteren.
Wat een gedoe.

geluk gehad dat we daar op tijd weg waren wel ja
anders hadden we misschien er nog langer over gedaan dan vierenhalf uur
maar heb een geweldige dag gehad..veel gelachen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen, allemaal op deze druillerige zondagmorgen, wat een drama in amsterdam, hoe kan dat nou toch weer gebeuren!! 2 treinen op elkaar! vreselijk

Ik heb gisteren een drukke dag gehad, hoop mensen over de vloer, maar wel gezellig,merk wel dat ik moeite heb met schakelen.

kreeg ook nog een lieve kaart van een oude buufvrouw die ff op de koffie was geweest, zo attent doet een mens goed.

vandaag verjaardag en danniets meer,

de tv beneden is kapot, lekker rustig, weer eens lekker zitten kletsen met de husband met een koppie thee!!! heerlijk ontspannen, gezellig hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha, ja nu kan ik erom

lachen, toen niet.

Hij had wel meer van dit soort

acties.

Het is niet voor niets mijn ex.

We hadden ook katten,

zo nu en dan moesten ze naar de dierenarts.

Die katjes miauwden heel hard als

ze in het kooitje moesten om vervoerd

te worden.

Op één keer werd hij daar zo boos over

dat de katjes met kooitje en al de

lucht in vlogen, in plaats van in de kofferbak

van de auto.

Meer perikelen zal ik jullie besparen.

:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht, fijn om al jullie berichten te lezen. Nee, geen lekkerbekje vanavond. Maar tis zo zielig. Ik heb de neiging om hem door het toilet te spoelen om het te bespoedigen. Maar ja, dat vind ik ook weer vreselijk en wie weet overleeft die ook dan nog wel een tijdje. Ik zou hem er uit kunnen halen, maar ja, dan hapt die ook weer lucht een tijdje. Het enige wat ik kan bedenken is gewoon er uithalen en met een hamer er boven op. Gut, ik ben sarcastisch. Dan lijdt die niet meer. Man, ben ik nog druk bezig met een goudvis ook Misschien valt het ook wel mee met het lijden. De andere vis zwemt er maar om heen.

Zijn er trouwens mensen hier die mogelijk belangstelling hebben voor het aanschaffen van kristallen / edelstenen ? Dan kun je mij PB-en. Ik heb heel veel kristallen (zowel klein als groot) verzameld en wil ze gaan verkopen en heb ze op een website neergezet.

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi... je moet die dingen ook wel goed in de gaten houden hoor.

Gaat trouwens goed met het niet roken..

Vanavond precies vijf weken... :D

Ben een paar kilo aangekomen, maar denk dat dat aankomen nu gestopt is..

Ik had met dat groeien ook wel rekening gehouden hoor.

Nu weer lijnen dus, hihi.

Maar ben echt blij dat ik zo ver ben gekomen.

Geen last meer van dat hoesten en van benauwdheid...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat helemaal goed komen met dat stoppen Tina.. zeker te weten..

Ik rookte overigens al een hele poos niet meer binnen hoor, op hele grote uitzonderingen na dan.

Maar bracht dus wel heel veel tijd in de achtertuin door als ik dat eens bij elkaar optel, hihi...

Luitjes, ik moet er vandoor.

Vanmiddag op verjaarsvisite... best leuk, denk dat het wel gezellig wordt.

Fijne dag verder... stuur alle regenbuien maar deze kant op.... ik ben er toch niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Gestopt, niks geks aan hoor dat je je druk maakt over dat beestje.
Ik zou hem uit de kom halen en inderdaad oude lap erover en een tik met de hamer.
dan issie uit zijn lijden.....

.quote>

:o misschien heeft ie alleen maar een gekke bui.... of loopt ie blauw aan? ik zou het niet kunnen hoor om hem dood te slaan.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Door het bijlezen is het nu goedemiddag.

@ Igor: strak plan! Heel herkenbar voor mij, die houding waar je nu van af wilt. Leerdoel!

@ Jopie: wat heerst er een rare sfeer na zo'n groot ongeluk hè. Wij hebben de Bijlmerramp op de eerste rij moeten meemaken en ik weet nog hoe unheimisch die sfeer was; helicopters, ambulances, brandweer e.d. en later, heel confronterend, ramptoeristen!Nu je dat treinongeluk beschreef, kwam het meteen weer bij me boven, hoe weinig het had gescheeld, 1 minuut, opf wíj hadden dat vliegtuig op ons hoofd gehad!

@ Gestopt: ik ben blij dat je zo over jouw AdB-proces schrijft. Wat doen we onszelf aan door de drank en wat mooi om te zien hoe je langzamerhand herstelt. En dan straks nog Z-Afrika!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie,

Jij ook problemen? Bij merkte gisterenavond alles heel traag en ik kon niet meer reageren.

Gelukkig is het vandaag weer in orde.

@ Marc: ik ben vergeten je te feliciteren met je maand droog. Bedankt voor de mooie muziek steeds. :present::present::present::moon::moon:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels onweert het hier!

@ Snoep: fijn dat je een leuke dag hebt gehad, en wat een geluk dat je niet in die trein zat.

Je moest wel een halve wereldreis maken, maar alles is betrekkelijk.

Als we in de file staan door een ongeluk, ben ik altijd blij dat ik alleen maar moet wachten, i.p.v. in die verkreukelde auto te zitten!

@ Albertina: wat heerlijk dat die ex je ex is! Wij hadden ook een aquarium, hobby van manlief, en die stond tegen de zijkant van de bak. Je leerde echt de karakters van die vissen kennen, bijv. favoriete plekjes om te verschuilen; een chagrijn die altijd een ander de bak doorjoeg, die dan op zijn beurt weer achter een ander aanging enz. echt een pikorde.

Ik heb vannacht over Toine gedroomd, maar weet niet precies meer wat.:o

Het had te maken met trainen, niet willen drinken en mijn moeder (die geen druppel dronk). Vreemd hè. Sorry Toine:D Ik ben echt niet van plan om het met jou op een zuipen te zetten!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja als jullie inmiddels aalemaal weg zijn, dan krijg ik wel 4-op-een-rij!

Von: fijn dat je zo goed gaat met stoppen met roken en vooral goed dat je merkbaar resultaat hebt.

Voor iedereen op wie ik niet gereageerd heb en alle anderen, maak er een gezellige dag van, indien mogelijk.

Tot vanavond.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...