snoepje Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Originally posted by: Hannah1Goedemorgen,Snoepje je hebt eigenlijk geluk gehad dus gisteren.Wat een gedoe.geluk gehad dat we daar op tijd weg waren wel jaanders hadden we misschien er nog langer over gedaan dan vierenhalf uurmaar heb een geweldige dag gehad..veel gelachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 goedemorgen, allemaal op deze druillerige zondagmorgen, wat een drama in amsterdam, hoe kan dat nou toch weer gebeuren!! 2 treinen op elkaar! vreselijk Ik heb gisteren een drukke dag gehad, hoop mensen over de vloer, maar wel gezellig,merk wel dat ik moeite heb met schakelen. kreeg ook nog een lieve kaart van een oude buufvrouw die ff op de koffie was geweest, zo attent doet een mens goed. vandaag verjaardag en danniets meer, de tv beneden is kapot, lekker rustig, weer eens lekker zitten kletsen met de husband met een koppie thee!!! heerlijk ontspannen, gezellig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 alleen in de pan, toch Tina? en ja die ex he, waar zou die van dromen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 hahahaha, ja nu kan ik erom lachen, toen niet. Hij had wel meer van dit soort acties. Het is niet voor niets mijn ex. We hadden ook katten, zo nu en dan moesten ze naar de dierenarts. Die katjes miauwden heel hard als ze in het kooitje moesten om vervoerd te worden. Op één keer werd hij daar zo boos over dat de katjes met kooitje en al de lucht in vlogen, in plaats van in de kofferbak van de auto. Meer perikelen zal ik jullie besparen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 geniet van je moedertje en hetr feest Han. en besparen Tina? ontzeggen bedoel je. leuk die perikelen juist van een ander:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Hannah, veel plezier met je mams vanmiddag, ik hoop dat jullie het weer een beetje mee hebben. Hier giet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Zucht, fijn om al jullie berichten te lezen. Nee, geen lekkerbekje vanavond. Maar tis zo zielig. Ik heb de neiging om hem door het toilet te spoelen om het te bespoedigen. Maar ja, dat vind ik ook weer vreselijk en wie weet overleeft die ook dan nog wel een tijdje. Ik zou hem er uit kunnen halen, maar ja, dan hapt die ook weer lucht een tijdje. Het enige wat ik kan bedenken is gewoon er uithalen en met een hamer er boven op. Gut, ik ben sarcastisch. Dan lijdt die niet meer. Man, ben ik nog druk bezig met een goudvis ook Misschien valt het ook wel mee met het lijden. De andere vis zwemt er maar om heen. Zijn er trouwens mensen hier die mogelijk belangstelling hebben voor het aanschaffen van kristallen / edelstenen ? Dan kun je mij PB-en. Ik heb heel veel kristallen (zowel klein als groot) verzameld en wil ze gaan verkopen en heb ze op een website neergezet. Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Gestopt, niks geks aan hoor dat je je druk maakt over dat beestje. Ik zou hem uit de kom halen en inderdaad oude lap erover en een tik met de hamer. dan issie uit zijn lijden..... Spike, ook goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Originally posted by: jane4alleen in de pan, toch Tina?quote> die ex ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Graag gedaan hoor Spike... was een heeel kleine moeite... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Ha, we mogen weer eens naar de stembus. :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Tis hier hartstikke manisch-depressief weer: dan weer regen of dikke wolken, dan weer felle zon, wil ik naar buiten om ff een straal op te vangen schuift er gelijk weer een wolk voor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Tsja Tina... zit er wel weer aan te komen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Hihi... je moet die dingen ook wel goed in de gaten houden hoor. Gaat trouwens goed met het niet roken.. Vanavond precies vijf weken... Ben een paar kilo aangekomen, maar denk dat dat aankomen nu gestopt is.. Ik had met dat groeien ook wel rekening gehouden hoor. Nu weer lijnen dus, hihi. Maar ben echt blij dat ik zo ver ben gekomen. Geen last meer van dat hoesten en van benauwdheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Von, mooie benaming voor het weer. Het is hier ook waardeloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Knap hoor, dat je gestopt bent met roken. Ik ben er nog niet aan toe, komt wel.In mijn nieuwe huis wordt in elk geval niet gerookt. Nee, ik ben nog belabberd maar het zou erger kunnen, dus nog een daggie rustig aan dan komt het vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Gaat helemaal goed komen met dat stoppen Tina.. zeker te weten.. Ik rookte overigens al een hele poos niet meer binnen hoor, op hele grote uitzonderingen na dan. Maar bracht dus wel heel veel tijd in de achtertuin door als ik dat eens bij elkaar optel, hihi... Luitjes, ik moet er vandoor. Vanmiddag op verjaarsvisite... best leuk, denk dat het wel gezellig wordt. Fijne dag verder... stuur alle regenbuien maar deze kant op.... ik ben er toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Ik ga ook eens wat doen. Fijne middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Originally posted by: YvonneGestopt, niks geks aan hoor dat je je druk maakt over dat beestje. Ik zou hem uit de kom halen en inderdaad oude lap erover en een tik met de hamer. dan issie uit zijn lijden..... .quote> misschien heeft ie alleen maar een gekke bui.... of loopt ie blauw aan? ik zou het niet kunnen hoor om hem dood te slaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 hahahaha, die seroxat is hier niet aangekomen. Beter mikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Nee, ik zit op de verkeerde plek. Maakt niet uit, lekker excuus om met een boek op de bank te gaan. Lekker onder mijn tijgerdekentje. Trouwens voor de lezers onder ons, Josha Zwaan, ''Parnassia". Echt prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Dag allemaal, Door het bijlezen is het nu goedemiddag. @ Igor: strak plan! Heel herkenbar voor mij, die houding waar je nu van af wilt. Leerdoel! @ Jopie: wat heerst er een rare sfeer na zo'n groot ongeluk hè. Wij hebben de Bijlmerramp op de eerste rij moeten meemaken en ik weet nog hoe unheimisch die sfeer was; helicopters, ambulances, brandweer e.d. en later, heel confronterend, ramptoeristen!Nu je dat treinongeluk beschreef, kwam het meteen weer bij me boven, hoe weinig het had gescheeld, 1 minuut, opf wÃj hadden dat vliegtuig op ons hoofd gehad! @ Gestopt: ik ben blij dat je zo over jouw AdB-proces schrijft. Wat doen we onszelf aan door de drank en wat mooi om te zien hoe je langzamerhand herstelt. En dan straks nog Z-Afrika! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Smikkie, Jij ook problemen? Bij merkte gisterenavond alles heel traag en ik kon niet meer reageren. Gelukkig is het vandaag weer in orde. @ Marc: ik ben vergeten je te feliciteren met je maand droog. Bedankt voor de mooie muziek steeds. :present::moon: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Inmiddels onweert het hier! @ Snoep: fijn dat je een leuke dag hebt gehad, en wat een geluk dat je niet in die trein zat. Je moest wel een halve wereldreis maken, maar alles is betrekkelijk. Als we in de file staan door een ongeluk, ben ik altijd blij dat ik alleen maar moet wachten, i.p.v. in die verkreukelde auto te zitten! @ Albertina: wat heerlijk dat die ex je ex is! Wij hadden ook een aquarium, hobby van manlief, en die stond tegen de zijkant van de bak. Je leerde echt de karakters van die vissen kennen, bijv. favoriete plekjes om te verschuilen; een chagrijn die altijd een ander de bak doorjoeg, die dan op zijn beurt weer achter een ander aanging enz. echt een pikorde. Ik heb vannacht over Toine gedroomd, maar weet niet precies meer wat. Het had te maken met trainen, niet willen drinken en mijn moeder (die geen druppel dronk). Vreemd hè. Sorry Toine:D Ik ben echt niet van plan om het met jou op een zuipen te zetten! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Ja als jullie inmiddels aalemaal weg zijn, dan krijg ik wel 4-op-een-rij! Von: fijn dat je zo goed gaat met stoppen met roken en vooral goed dat je merkbaar resultaat hebt. Voor iedereen op wie ik niet gereageerd heb en alle anderen, maak er een gezellige dag van, indien mogelijk. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden