lady jane Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 :moon: en een hele goede morgen op deze vroege :lips:dag. Von straks lekker versgebakken brood jus'tje en een zachtgekookt eitje en een straffe bak om wakker te worden. Ik ga dochterlief even lekker verwennen zodat ze op weg kan naar Berlijn en dan mag ik nog even de spinning in bed voorbereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Hee Aakje, zit je op "de" plek voor vers fruit en drink je Vons juutje op? Shame shame, nou nog net op tijd om een nieuwe te persen dus. Hoest meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 nee ze drentelt nog wat heen en weer; wordt zo opgehaald dus ik kan binnen blijven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Goedemorgen, Voor mij geen straffe bak. Heb mijn maag verpest met heel vroeg koffie drinken. Dus dat kan niet meer. Ondanks dat schiet ik wakker de nieuwe dag in. Ik ga kaarsen maken. Ik wens ieder die dit leest een fijne dag. Wat mij betreft nuchter. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Goedemorgen, Akelei, ben je weer thuis of nog op je vakantie adres? Jane, uit bed gevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Goedemorgen allemaal, Ha vroege vogels, lekkere koffie hoor. Fijne dag voor allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Hanneke, jij ook een fijne dag. Kaarsen maken, leuk! Al heb ik geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Is daar en cursus voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 zet m op Aak!! Ha Tina en hanneke, ik heb dochter net uitgezwaaid dus zwaai mezelf mn bedje nog ff in niks voor mij met mn ochtendhumeur, zo vroeg. Alhoewel jarenlang vroege diensten gedraaid ook 5 uur beginnen op de maandag bij NS en zo ben ik aan mijn koffieverslaving begonnen. Kijken hoe ik op 3 straffe bakken nog slaap zo, laters........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Trusten dan Jane, hoop dat het lukt. Komt vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Goedemorgen iedereen. Voor wie moet werken, werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Nou, ik ga douchen en dan weg. Tot vanmiddag. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Kom goed uit Emma, de douche is al voorverwarmd Goedemorgen luitjes. Aakie... ziekies.. das nie leuk, hoop dat je er niet veel last van hebt en snel weer opknapt hoor. Jane, lekker zo'n ontbijtje op de vroege morgen, jammie. Hanneke plezier bij de kaarsen... Tina, goede morgen meis en jij ook natuurlijk Suiker.. Zo, de dag kan beginnen. Wat een drukte trouwens hier zo vroeg... Ik ga even hier wat roggelen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Goedenmorgen allemaal! DAGPACT: Lytse Rosa :present:Shahire en Coco, lief dat jullie gisteren aan me gedacht hebben. (Ik woon op fietsafstand van Beverwijk) Coco, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 goedemorgen Rosa.. Nou, het ziet er naar uit dat het ook vandaag plantjes-dag zal zijn, wat een regen weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Morgu Joop, koud he?? Hier wel in ieder geval. Aak is verkouden en zo gaf ze op het rookdraadje aan... Klinkt goed dat eitje, denk dat ik dat zo maar eens ga maken voor op brood tussen de middag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Goedenmorgen Yvonne, ik lees je vaak en vraag me al een tijdje af: Hoe lang ben jij al adb en kost het je moeite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 goede morgen frummels. lekker zo'n ontbijtje jane jopie met de skibroek aan ligt er sneeuw op de camping? aak beterschap hanneke veel plezier met kaarsen maken roos werk ze suikertje????? hoeistie yvonne roggelen???? je rookt toch niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Hoi Igor, Gaat aardig hier hoor met me en mijn trouwe viervoeter. Beetje afstand genomen van het forum. Was er iets teveel mee bezig vond ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Hoi Rosa, ik kom hier nu ruim twee jaar. Heb de internetcursus van tactive gevolgd en eigenlijk is dat gelijk goed gegaan. Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo'n 'heel zwaar geval' was. Dus ik ben zo'n twee jaar adb en dat kost mij niet veel moeite, helemaal niet eigenlijk.. Ik bedoelde die kpn reclame: roggelen = regelen En inderdaad, ik ben van het roggelen af gelukkig Heb pfff wel momenten dat ik echt heel erge trek in een peuk heb, en vraag me dan ook gelijk af waar ik eigenlijk voor leef als ik niet mag roken... Dat zijn maar momenten hoor, zakt altijd zo weer weg, maar toch.... stom is dat. Denk dat je het dan over echte verslaving hebt. Maar over het algemeen ben ik gewoon blij van die benauwdheid 's nachts af te zijn en niet meer dat irritante rokershoestje te hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: rosa45Goedenmorgen Yvonne, ik lees je vaak en vraag me al een tijdje af:Hoe lang ben jij al adb en kost het je moeite?quote> hihien dat op de vroege morgenze is nog amper wakker joharme yvonnequote> Dank je Joop, hihi, moet wel heel wakker worden in ene... normaal is het nog hartstikke stil hier en zit voor een deel tegen mezelf te ouwehoeren... en nu opeens zware kost:DGeeft niet hoor, heb gelukkig goed geslapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 goedemorgen allen op deze morgen, wat een regen vanacht, ik werd er wakker van en toen nog onweer, dus heb weer top geslapen!! niet dus. maar ja, zo ff tennissen met een vriendin, tenminste als het droogblijft!, gisteren naar een verjaardag geweest van buurtjes verderop, waar we voorheen goed mee omgingen, en nu leek het wel koude oorlog, had het gevoel dat iedereen keek van hu wat doen die hier nog? beetje naar gevoel aan overgehouden, er zal wel overons geluld zijn, zo'n gevoel!! Maar wederom geen druppel op!! dus schiet nu mijn 8ste week in!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Sorry, Yvonne. Ik ben zelf al uren wakker dus ik stond daar niet bij stil en overdag zie ik je hier bijna nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Getver Lien, wat zullen jullie je rot hebben gevoeld. En geen idee waar het vandaan komt? Pff, niet prettig. Ik ga mijn eitje even bakken, anders komt er niets van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Goedenmorgen allemaal! Wat een gezellige drukte hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden