Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Allemaal een fijne dag en tot vanmiddag. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 goeiemorgen uitbindig zonnetje hier ff bijlezen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Trusten lieve Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: SuikertjeSha veel plezier met je crocs hoor, ik heb ze zelf ook en bevallen me primaquote> Suikertje jij ook al? God ik word hier zo ziek van hé.Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Nou Sha en Suiker, ik heb ze in verschillende maten en kleuren, teenmodel en half open ze lopen verslavend lekker zomers lekker luchtig swinters met een bontje erin ik heb 10tallen schoenen weggedaan met de verhuizing en maar 2 paar crocs die echt superglad afgeslepeten waren. Tijd om met de billen bloot te gaan en een crocsdraadje te openen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Toen ik ooit iets zei over een man met een rose overhemd, zei mijn dochter; toen 13! Mam, alleen echte mannen kunnen rose dragen. Moet daar nu altijd aan denken als ik ze weer zie, die mannen in rose. En nu heb ik zoiets van: het oog wil ook wat maar het lijf gaat voor: je moet wel wat zelfvertrouwen hebben om erop te lopen, die (nep)crocs maar dan ben je ook letterlijk een stap verder in je groeiproces:D kan geen therapie tegenop, toch/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik kan nog geen veters strikken Bor, vandaar de crocs:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Zullen al die gebroken relaties van me dan aan de crocs liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik doe wat ik wil doen Bor. Laat mijn leven niet meer door iemand anders beinvloeden, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Goeie morgen lieve Borrie. Hé dat geeft weer een lekker gevoel, zo'n ouderwetse knuffel, Bor. Het visvoer is gelukt, nu is het nog de vraag of ze het lusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Suiker, je bent een klont naar mn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 en nu gauw gaan fietsen met mn maatje voor hetv weer omslaat. Wat zijn we toch steeds bofkonten op de woensdagmorgens. fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Die hond van mij is al net zo. Heb hier 2 balletjes, een oranje en een roze. Hij wil alleen maar met roze balletje spelen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik heb het gevoel dat ik het gevoel in mijn lichaam aan het ontwijken ben of zoiets....... In ieder geval verbazingwekkend helder wakker vandaag na de helse koppijn van gisteren. Eens kijken of ik wederom een pijnstillervrije dag door kan komen in verband met mijn kaak. Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ach Borrie het maakt niet uit hoe je was. Ik zie in ieder geval een hele hoop verandering in positieve zin, en das het belangrijkste;) Ik vind het fijn je zo te lezen. Heb het gevoel dat er meer kontact is. Je reageerd meer realistisch en schopt minder. Gestopt, kun je er ook niet achter komen waarom je denkt jezelf te ontwijken? Misschien even rustig gaan zitten en je concentreren op dat gevoel? Maar in ieder geval fijn dat je je wat meer uitgeslapen voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Crocs lijkt me niks, moderne amerikaanse plastic troep, wat is er mis met klompen? En Jane, verschillende maten? Voor de visite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Dat ontwijken van mijn gevoelens en mijn lichaam is een standaardpatroon dat altijd aanwezig is geweest in mijn hele leven....... Stevig hoofdonderwerp voor ZA, mijn gevoel. Ik ben er bang voor. Voor al mijn weggestopte gevoelens. Nou jongens, ik ga op pad. Frisse kleding aan, fris huis achter mij gelaten. Morgen weer terug in mijn huissie. Denkend aan crocs in allerlei kleurtjes en zo. Roze crocs ! Ook zoiets. Iets dat indruk op mij maakt (idioot dat het indruk op mij maakt, maar goed, iedereen heeft het er over) zo lang doorsuddert in my mind. Dit moet een vrij makkelijke droge dag worden voor mij omdat ik twee afspraken heb en vanavond bij een vriend ben die van alles weet. Die gaat mij niet verleiden voor een wijntje of een pilsje. Dag 27 volgens mij........ ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 goede morgen allemaal. Net wakker en de zon schijnt. Te veel wind om te gaan fietsen, dan maar de dag binnen doorbrengen in de serre b.v De serre heeft grote ramen, het is er aangenaam warm en er is veel licht. Ik heb de crocs eens bekeken op internet, met en zonder bontje, bij het zien van de felle kleuren liep het water me in de mond, net zuurtjes. Even dacht ik,als je er aan likt, zouden ze ook zo smaken als die snoepjes vroeger, maar die op gang komende gedachten stroom heb ik gelijk stop gezet anders loop ik de hele dag met crocs in mijn hoofd. Weer wat geleerd, crocs. Een croque monsieur ken ik wel en er bestaat ook een croque madame, dat is een monsieur met een spiegelei. Hoe verzin je het. Ik ga er in ieder geval niet van drinken dus geen nood. Een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: Rudygoede morgen allemaal.Als je er aan likt, even dacht ik,zouden ze ook zo smaken als je er aan likt, maar die op gang komende gedachten stroom stop heb ik gelijk stop gezet anders loop ik de hele dag met crocs in mijn hoofd.Weer wat geleerd, crocs.quote> Dat ligt er aan Rudy waar ze net ingetrapt hebben. Soms kan dat net ff iets anders smaken.Fijne dag kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Igor, wij hebben op gebied van de verslaving veel raakvlakken en de kracht zit hem denk ik in het delen ervan. Ieder is op zijn eigen manier bezig met zijn drankprobleem. De een blijft wat meer aan de oppervlakte en is daarmee tevreden. De ander gaat emotioneel een trapje lager om bij de achterliggende problemen te komen. Respect vertrouwen en ieder in zijn waarde laten zijn een voorwaarde om tot een goed resultaat te komen. Emoties, ja, t is zoals Roos gisteren schreef emoties delen brengt mensen dichter bij elkaar. Gevoelsmatig ontstaat een band, een verbondenheid die de meesten van ons niet kennen. Ik althans niet, zoals je hebt kunnen lezen zaten mijn emoties zo diep verstopt dat ik die verbondenheid vroeger in b.v het gezin niet heb gevoeld. Als je niet beschikt over het emotionele deel, ga je onnatuurlijk gedrag vertonen. Inmiddels is mijn emotie in balans met het rationele deel, anders gezegd, het achter gebleven geestelijke deel heeft een ontwikkeling door gemaakt, waardoor ik weer mijzelf kan zijn. Hoera ik deug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Das pas smerig Bol, maar draag je die dingen ook op straat dan? Soort pantoffeltje dacht ik. Wat een croc niet allemaal kan los maken bij een mens. Ik heb moeite met de zins opbouw zie ik, even veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Misschien heeft het wel te maken met wantrouwen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 goedemorgen nog net op de valreep!!! voel me niet blij!! hmmm, beetje jammer, wordt beetje moe van mijn man!!! zit me teveel op de huid. maar goed verder houden we het droog!! mijn kinderen zijn op schoolreisje, dus ik hoop dat ze het ook droog houden (geintje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Bor, ik had zelf veel moeite om iets van een ander aan te nemen. Daarvoor had mijn vertrouwen te veel deuken opgelopen. De teleurstelling in mensen was groot. Ik nam het heft in eigen handen en heb toen gezworen nooit meer raad van een oudere aan te nemen. Ik kan het wel alleen, dacht ik. De solist in mij was met die gemaakte keuze geboren, maar had geen bestaansrecht. Door steeds verkeerd te kiezen heb ik mijzelf veel schade toe gebracht. Maar ja, wist ik veel wat goed voor mij was. Ik heb mij in mijn leven hoofdzakelijk laten leiden door mijn omgeving, wat ik hoorde en zag deed ik na, eigenlijk parasiteerde ik op anderen. Ik was niet eigenwijs, maar ik durfde niet te praten over mijn problemen. Overigens wist ik op den lange duur niet meer wat problemen waren door de jarenlange ontkenning. Pas nadat ik weer terug het goede in de mens en zijn hulpvaardigheid ontdekte, ging het beter met me. Het vertrouwen kwam terug en aan een jarenlang gevecht, om mij staande te kunnen houden in de maatschappij kwam een einde. Ik denk dat de acceptatie een belangrijke rol heeft mee gespeeld in dit proces en is er een basaal geloof in al het goede op deze wereld ontstaan. Maar je moet het willen zien. Niet eenvoudig, mijn oude 'vertrouwde' wereld en zijn negatieve denk beelden voor al dat 'nieuwe' in de steek te laten, het voelde aan of ik mijzelf in de steek liet. Maar zoals je ziet Bor is het allemaal weer goed gekomen. Alcohol heeft mijn ontwikkeling stop gezet. Het hele proces heeft me overtuigd van de noodzaak, voor altijd de drank te laten staan. En Bor, dat heb ik er graag voor over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 kom hier even kijken. Rudy wat mooi geschreven, doet me nadenken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden