lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 een levendige beschrijving dan, please? een die alle zintuigen wakker maakt en houdt:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: EmmaroosHahahaha, ze testen Aspertaam op muizenen die krijgen dan zoveel binnen, dat lukt je nooit om zoveel te eten.Zoetjes zouden dan kankerverwekkend zijn........niet dus.Gewoon zoetjes nemen hoor, kan geen kwaad.Lenie, zit je misschien op de afsatandsbediening?:$quote> hahaha, nee schat..m'n zoon heeft 'm ingepikt..en ik krikjg 'm met geen mogelijkheid terug!...rot joch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Leuk hoor Bor dat je zoetjes lekkerder vindt dan Suiker, ik weet genoeg hoor! Is hier oorlog in de tent,, zit er middenin, help, mensen lopen hier met messen op de gang, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: bolletjeGunn ik bedoel daar mee te zeggen dat je vraagt naar de bekende weg joh. Je weet zelf toch ook wel wat gezond voor je is en wat niet?Kom op joh, ga er nu eens goed aan staan en gooi je leven om. Nu blijf je er in hangen en je schiet geen reet op. je wilt zo toch geen 65 jaar worden?quote> Als 'k zo de 65 zou halen, zou 'k 't zelfs nog overwegen. Neen lieverd, je hebt g'lijk. 'k vraag naar de bekende weg. Heb 'k m'n hele leven al gedaan. D'r moet een enorme mindswitch omgezet worden. En dat is... moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Niks van aantrekken Hannah, hahahaha. Leny, nee dan ben je hem voorgoed kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Suiker, Wat een heftig verhaal. 112 bellen? Deur dicht en niet mee bemoeien? Gelukkig ben je nuchter, anders kwam je nog in de verleiding om mee te knokken! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 goede avond, terug van lepra eiland dus. Waarom dat weet ik nog steeds niet echt. Heb wel jullie gevolgd zo nu en dan. Wat me vooral is bij gebleven zijn Emma roos, waarvoor heel veel respect sterke madam!!! Ook Bor, je doet t toch ma weer. En dan Co, ja hoor Co nog steeds Blauw en nog steeds straf om te lezen jouw postings!!! Verder hier alles, buiten verkouden en geen stem, normaal. Rustig en "normaal" voorlopig weer. En nu heb ik een vraagje voor jullie. T is helemaal niet alc gerelateerd maar toch... Wie kent er nog iemand die Bargoens spreekt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ja ik heb deur dicht Lytse, maar is conflict tussen mijn beide buurmannen. Bel idd politie nu op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: EmmaroosNiks van aantrekken Hannah, hahahaha.Leny, nee dan ben je hem voorgoed kwijt.quote> sja en dat rot jong heeft een eigen tv op z;n kamer.... mwoa..ga ff nie lukkuh nie!!!. *baal* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 aspartaam is wel degelijk ziekmakend en kankerverwekkend; in 1 ltr sinas ligt zit al genoeg om een kind van 30 kg ziek te maken. Als je gezonde zoetstof of zoetjes wilt, moet je wel meer geld betalen, maar stevia is een hype aan het worden, al jaren in de natuurwinkels te kopen, tegenwoordig ook in de supers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Lat het jullie wel weten, ze komen er aan, Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Fantastisch Jopie, heel mooien inderdaad, dat tikken van die regen, prachtig. Goede nacht Joop. VM fijn je weet te lezen en dank voor je woorden hoor. Leny, dan maar een boek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Me and my crocs. Als ik smorgens warm en uitgerust mijn ogen opendoe, dan staan ze al te lonken. Mijn paarse crocs met glitters die schitteren in de zon. Als ik ze naar de sauna aan heb, dan piepen en kraken ze een beetje door al dat water, ze zuigen zich vast aan mijn voeten en als ik huppelktje die ik ben daar, vrolijk een wijsje neurie en op de maat meebeweeg, dan zingen mijn croccies vrolijk mee. Ze krijgen dan meteen een grote schoonmaakbeurt, want omdat ik ze zo vaak en lang draag, gaan ze nogal eens naar de eigenaar ruiken. Ik was ze natuurlijk ook wel eens met een lekker geurend sopje en wrijf dat er graag in, de aroma's die dan vrijkomen geven een heerlijke geur en het masseren van die lievelingen is een hele erotische bezigheid. Gelukkig werk ik parttime, want ik heb veel crocs. Zou er wel mijn brood van kunnen maken als ik provisie zou krijgen voor iedereen die ze ook koopt nadat ze mij erover horen of lezen. :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 cursus autobiografisch schrijven Han de juf heet ook Han Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 goedenavond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hoi 'Vlaamse reus', welkom weer. Het Amsterdams is doorspekt met Bargoense woorden. We hadden een grote joodse gemeenschap en de twee talen het Jiddisch wat men sprak en het Bargoens mengden vaak met elkaar. Ook omdat Bargoens het Hebreeuws als voorouder heeft. Maar spreken , wie kan dat nog? Feitelijk was het een dieventaal, mensen van 'minder allooi'. spraken het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik was eigenlijk al weg maar las nog net jane"s "ode aan mijn crocs" geweldig!!! (ik heb er trouwens ook een aantal) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Grappig Jane, hahaha. Allemaal een goede nacht, ik ga werken. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 tijd voor een Croc-jaarpact Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Trouwens de zwarte sandaaltjes inspireerden me wel hoor, heel visueel beschreven ik hoef niet te weten hoe ze ruiken na je geploeter in de tuin:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ja idd heer soothe, en de joden vinden/vonden het nog niet zo leuk dat ze geassiosieerd werden met de boeven etc.. maar bargoens is idd een mix, jiddish, zelfgemaakte woorden, Roma, manusj... maar er moeten er toch nog zijn die dat spreken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Mensen, suiker blijft suiker. Maltose, fructose, glucose, dextrose, etc. Voor 't lichaam maakt 't niet uit. We worden er dik van omdat we er te veel van eten en er te weinig van verbranden! We zijn een stelletje luie, geblasseerde decadenten geworden! En daar speelt de commercie gretig op in! Met wonderlijke dieten en vet/suiker-vrije producten. Met vezelhoudend(!) water waardoor je zou afvallen. Goed voedsel en voldoende beweging is waar 't om gaat. Zoals 'k al zei, 'k ben een hypocriet die geen recht van spreken heeft. 'k doe net zo hard mee aan deze farce. Foei, ineens zie 'k Gods wijsvinger weer voor me. We zijn door- en door rot. Overrijp voor vernietiging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hallo V.M., Fijn dat je er weer bent. Het regende hier kortgeleden bannen. Vervelend hè. Wel goed dat je bent blijven lezen! Over dat Bargoens gesproken: ik geloof dat wij een Bargoens woordenboek hebben, dus als je wat wilt weten kan ik het misschien opzoeken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Zal is op Google kijken hoe dat met de taal zit. Ik moet altijd alles weten, anders geen rust. Het ietwat obsessieve in mij. Je hoort me er nog over. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Jopie, Op de goede weg. Leren genieten! Je hebt zo gelijk. Houden zo! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden