Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Originally posted by: HannekeNou Emmaroos, ik geloof niet dat ik op complimentjes zit te wachten of zo. Die tijd heb ik wel gehad. Maar ken jij het dag in dag uit alleen maar, of bijna alleen maar voor en met jezelf bezig te zijn? Heel onbevredigend.Hanneke quote> ja ik ken het wel...ook al ben ik pas 43.en is idd heel onbevredigend...ik heb afgelopen weekend in maanden een leuk/ gezellig weekend gehad.ik ben gisteren ook helemaal in elkaar gestort...de tranen bleven stromen.ik was even vergeten dat er nog een leven buitens huis was.... en die draad ga ik nu weer oppakken..en een complimentje is heus niet erg hoor... groeit je zelfvertrouwen van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Goedemiddag, rustig hier. Ach, wat is lummelen, volgens mij is dat gewoon vervelen en niet weten wat je met je tijd aan moet. Ik ben niet geschikt om geen vast ritme te hebben. Regelmaat en een doel is voor mij heel belangrijk. Ik werk op vaste dagen, andere dingen plan ik daar wat omheen. Nu met de verbouwing ben ik wat van de leg, laat ik het zomaar noemen. Alles komt onverwacht of gaat net even iets anders. Vanmiddag heb ik gewerkt, normaal werk ik in de ochtend. Een collega wilde van dienst ruilen, voor een keer vind ik dat niet zo erg. Zo en nu even de boodschappen opruimen en voor het overige zal er niet al teveel uit mijn handen komen vanavond. Lekker bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Albertina, Dat was een goede omschrijving van lummelen. Zelf ben ik toch ook het meest gebaat met een vast ritme, en hard werken. Dat geeft voor mij structuur en inhoud aan mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 nee Tina...lummelen is links wat doen, en recht wat doen en eigenlijk niet opschieten hihi ik ga eten mensen...toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Rapi, idem dito. Nog steeds geen stageplek? Wat vervelend voor je. Ik hoop van harte dat je snel een plek vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Tot vanavond, ga het eten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 oeps..2 verschillende meningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Moet kunnen Lenie, Nee, nog steeds geen stageplek, maar probeer de moed niet op te geven. Heb net weer een sollic:)itatie op mail gezet, en nog 2 telefoontjes te gaan. Maar ja, die lui zijn soms zo moeilijk bereikbaar he. Ook al, druk,druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Oeps, De smily staat op de verkeerde plek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Ik las net nog even de draad, wat mij een beetje verbaast is de reactie van Spike. En dan bedoel ik naar Hannah, ik vind het ook een triest verhaal. Maar om daar nu zo'n sneer voor uit te delen? Nee, daar kan ik mij niet in vinden. Geen hard feelings overigens maar ik wilde het toch even gezegd hebben. Wellicht is het de toon die de muziek maakt, dat kan natuurlijk ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Goedenavond allemaal, INa een dagje fysiek zware arbeid zit ik moe maar voldaan op de bank. Dit gevoel kon ik een jaar geleden alleen bereiken door er een fles in te kieperen. Dit voelt zooo veel beter.... Kook/eet ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Pieps... het eten zit er in...bank-tijd nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Goedenavond Frummers. Lang geleden dat ik er was. Nu eerst pb's en de draadjes teruglezen. Het zal niet alles zijn, dan ben ik erg lang bezig Eerst even zeggen dat het me goed gaat, en dat ik nog steeds droog sta. Het was moeilijk en het had weinig gescheeld, maar het is me gelukt! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Hoi hoi goed van je madelief zou je 2 1/2 maand geleden niet gedacht hebben he, dat je zo sterk bent. ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Albertje, mss denkt Spike wel dat 'wij' boeren niet zo goed weten hoe je met agressieve mensen om moet gaan. En 'jullie' uit de grote stad maken dat meer mee, dus weten jullie wel hoe dat moet... Kan he, kan. Kweet ut niet hoor:huh: Hannah, hoe ga je? Al beetje bijgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Madelief, Geweldig joh dat je het nog steeds droog gehouden hebt. Het is echt een vuurproef. Ik ben heel blij voor je, want als het je niet gelukt was had je al die emoties er ook nog bij gehad! Dikke knuffel heb je verdiend. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Albertine, is het trouwens echt waar dat alle vogels in mei een ei leggen??? ADAMMMMMMM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Vandaag heb ik niet zoveel te melden. Vanavond kom ik weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Bam, ja dat is een gezegde, of het waar is weet ik niet. Jopie, Plop, hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 N'kabouter:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Klinkt goed Smikkie! Geniet van t'eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Wat was het zalig weer vandaag!! Morgen is het voorbij . Maar dat is niet erg want dan moet ik werken . Liefje doet datte goed . Knap van je! Woede en verdriet zijn nog steeds triggers hier. Een pak minder dan in het begin. Maar ook andere zaken waar ik onzeker over ben. Gelukkig heb ik superfijne mensen om me heen en kom ik raar of zelden in situaties terecht waar dit op de voorgrond komt. Omring je met fijne mensen. Dat maakt alles een stuk gemakkelijker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Eikes!! De kat likt aan mijnen selder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Fleur, wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Nen selder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden