Spring naar bijdragen

dinsdag 1 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

goedemorgen frummels. zal ik maar koffie zetten dan suikertje?

hannah sterkte vandaag. je zult het nog wel voelen allemaal. toppie dat je dochter voor de hond opkwam. en echt klasse dat die 70 jarige jullie te hulp kwam. de meesten blijven maar kijken naar het geweld (en het liefst ook nog even een filmpje maken) i.p.v het de kop in te drukken. ( ja met pech zou je een tik kunnen krijgen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Ja Bor, ik ben wel blij dat KD weer voorbij is, heb best een leuke dag gehad, maar over die vrijmarkten struinen met al dat bier om me heen, vond ik best moeilijk, wel verse appelsap gescoord, en dat was me toch lekker! En ook aardig wat boeken gekocht, heerlijk...

En wat een prachtig weer, nu onweert en regent het hier, deze week heb ik veel vrij vanwege de schoolvakanties, dus zag me eigenlijk vanmiddag al liggen in het zonnetje met een boek, maar wie weet klaart het nog op, nog geen berichten gezien, straks uurtje werken, dan tandarts, mijn voortand wordt gemaakt, was met de kerst stukje vanaf gebroken, en vanmiddag vrij....

Hele fijne dag allen, en Hannah hoop dat je een beetje bijgekomen bent van de schrik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een snertweer vandaag.

Ongeloveloos, gister bijna zomer

en nu donder en bliksem.

Het verbouwen gaat zoals het gaat,

inmiddels leer ik, om niet van alles

wat tegen loopt in de stress te schieten.

Het zit allemaal niet echt mee,

dat hoort erbij, denk ik dan maar.

Komt goed, geduld moet ik hebben.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen

hier in belgie regent het niet, dat hebben we vannacht gehad.met de wind komt het nu, spijtig genoeg over nederland.

nog 1 dag en dan 4maand clean, we zien wel. dag per dag...step by step,

@hannah. dit wil niemand meemaken..., sterkte hoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen luitjes..

En weer terug naar het gewone leven.

Late dienst vandaag, dus mocht uitslapen.

Zal maar even nieuwe koffie zetten he?

Hannah, wat een ellendig verhaal.

Wat moeten jullie ongelooflijk geschrokken zijn.

En wat dapper van jouw dochter meid.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het is geloof ik toch wel een mooie koninginnedag geweest. Weinig gedoe. Nu weer een gewone dag. Regen en soms onweer. Maar ik ga straks toch op de fiets naar het volgende dorp om boodschappen te doen in mijn natuurwinkel. Mijn koelkast is helemaal leeg.

Iedereen een heel goede dag. Ik blijf zeker nuchter vandaag :)

Hanneke :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Alllemaal,

Na een tijdje weg te zijn geweest ben ik weer terug. Met zo nu en dan een terug val sta ik nu 2 weken helemaal droog en dit gaat prima. Zelfs KD helemaal alcoholvrij doorgekomen !!. Samen met mijn gezin een prachtige dag gehad, maar vandaag weer de harde werkelijkheid van het werken. Een hele goede dag allemaal !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede vraag Bor....

de afgelopen 2 jaar gewoon thuis gebleven met KD, 3 jaar geleden stond ik bijna 3 maanden droog en dat ging halverwege KD helemaal de mist in, toen KD gemeden, nu dus voor de eerste keer nuchter buiten huis meegemaakt, en eigenlijk heb ik de hele week al zin om te drinken, en met KD zie ik al die drank, maar het viel me ook op dat de mensen niet zo lam waren als ik altijd was, ik weet dat ik geen maat kan houden, ik wilde ook eigenlijk niet, maar ex was hier om me te helpen met de belasting, en die wou even de vrijmarkt over, hij wees mij op de verse appelsap, en nam zelf sinas, of hij nu geen trek had in bier of het voor mij deed weet ik niet, maar er kwam geen enkele opmerking, van wil je een biertje? Iets wat ie in het verleden op feesten nog wel eens deed, gewoon omdat hij er zich niets bij kan voorstellen dat ik niet gewoon 3/4 biertjes kan drinken en dan stoppen, haha misschien heeft ie het eindelijk door?

Maar was wel blij dat ie het niet vroeg, en ja ook daar was ik allert op, dus was gespannen, niet lekker in mijn vel, en dan wil ik als alci drinken, en daarom had ik ook extra refu geslikt.

:huh:

mmm...... snap je het nog Bor> beetje verwarrend verhaal geloof ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jack, morgen dus de slingers ophangen voor jou.. topper.

Hier nog geen regen , daarnet zowaar nog een beetje zon, maar wel heeeeel ander weer dan gisteren :)

Geloof dat iedereen de dag gisteren ook redelijk goed is doorgekomen als ik het zo lees...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook wel mooi van Koninginnedag is is dat ik van die

mensen zie die ik normaal nooit zie. Waar ze zich nor-

maal ophouden, geen idee? Ik denk in huizen.

Ik heb ze in ieder geval van wat babykadootjes afgeholpen.

Dat kindje: Daar ben jij veel te oud voor, zelfs ik

ben daar te oud voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goooooooooodmorning!

Ik hoorde vanmorgen gestommel beneden. Dacht are lap! Er zit iemand in mijn huis. Deed bijna in mijn broek. Na twee minuten mijnen adem in te hebben gehouden (niet letterlijk) om zo nog iets te kunnen horen was het gestommel voorbij.

Met veel lawaai naar beneden maar niets. God zij dank!!

Zal meneer schildpad wel zijn geweest in zijne slaap?

Hannah, hoop dat je je wat beter voelt vandaag. Kan me voorstellen dat je hier niet één twee drie vanaf bent. Kan een serieuze impact hebben zoiets.

Ook voor je dochter.

Wel knap dat jullie zijn opgekomen voor.

Vonneke :heart::present:

:D :D :D

Tina, aannemers hebben een eigen planning. Heb je geen controle over. Weet niet of dat één van je problemen is maar die ervaring heb ik ermee.

Kan me nog boos maken.

Ik wil die controle dan weer teveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
Wat heb je gedaan Gunn dat je nachtrust uitputtend is?quote>


Tsja, die vriendin van mij hé. Onverzadigbaar! Nog erger dan een viriele kerel. Neen, is een grapje. 'k bedoelde eigenlijk dat 'k zó lui ben dat zelfs slapen vermoeiend voor mij is. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen Fleur, Gunn, Jaap en gestopt.

Hihi... meneer schildpad heeft jou aardig de stuipen op het lijf weten te jagen dus...

Gestopt, kan die nekpijn komen door verkeerd liggen met slapen??? Wel vervelend hoor.

Jaap... en al leuk gespeeld met het spul?

Gunn ook goede morgen.

Al begonnen met de boel op de rails te zetten?

Zag trouwens jou filmpje van een jaar geleden ....

Hou goed in de gaten dat veel van dat spul beperkt houdbaar is hoor.

Het zou me niets verwonderen als er nu al spullen over de datum zijn, en dan kun je ze nog wel een poos daarna gebruiken, maar das niet eeuwig rekbaar.

En om heel eerlijk te zijn... in vind het een beetje eng die enorme opslag van etenswaren... maar als jij dat leuk vindt.... ga je gang hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...