Diesel Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ach hier lijkt het ook weer net als gister weer een heerlijke dag te worden, we zullen wel zien of het regen brengt. Ach je zou zo niet wachten tot ijsheilige om sommige plantjes te planten of te zaaien. En natuurlijk de egels weer los te laten :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Goeie morgen lieve mensen. Lien een Boxer? Beter kan je niet hebben. Dat zijn zulke lieverds. Jack en Marc een dikke proficiat hoor. Helemaal geweldig, want de eerste tijd is het moeilijkst. Hé Aich sterke kanjer. Ja dat baclofenspul schijnt ontzettend goed te zijn hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hannah. Je boosheid alleen maar oppotten is denk ik niet goed. Dus goed dat je aangeeft dat het stukje van Spike je heeft gekwetst. Ook ik vond het een TE scherp stuk. Weet ook niet of Spike het bedoeld heeft zoals het overkwam. Ik denk dat jullie het goed hebben gedaan Hannah En ik ben blij dat die hond in ieder geval rust en behandeling heeft gekregen. Natuurlijk mag ik niet voor anderen spreken, maar ik denk dat heel heel veel mensen gewoon diep respect voor jullie optreden hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hannah Ik ben blij dat je er nog even op terug bent gekomen. Waren er maar meer mensen zoals jij en je dochter. Veel sterkte voor jullie allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hannah, Van mij krijg je een , veren hebben we niet als emoticon, Dus daar moet je het dan maar mee doen. De spreekwoordelijke veer in je bibs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ach Hannah , kweet nie waar het om gaat , maar als jullie er achteraf nog achter staan dan zal dat zeker goed zijn. En ikke en zachte hand naar mensen toe......... , zeker als het over dieren gaat...........pfff ver te zoeken. Rust kan trouwens voor een dier juist heel goed zijn . maar dat zeg ik weet nie het verhaal, maar dah geef nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 nog ff , mensen mogen niet pijnstillers spuiten zelf, moet je opleiding voor hebben gehad, tenminste met naalden dan he ;-) En pijnstillers die gespoten moeten worden mogen ook niet meegegeven worden door een DA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hannah, ik vind het heel moedig van jullie. Het is niet evident om op te komen voor een ander, zeker niet voor een dier, en dat is toch wat jullie gedaan hebben. Nee, ik zou het niet durven, geef ik eerlijk toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 En toen werd het opeens héél stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Als alle ontvangers de boodschap verkeerd begrijpen, dan was de zender onduidelijk, lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ook goeiemorgen Spike. Ik ben over het algemeen een heel makkelijke... (wordt me ook wel eens verweten )... maar ik vind toch ook dat je het nu wel heel makkelijk bij ons neer legt allemaal. Beetje late reactie... maar kreeg telefoon, vandaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ik ben ook niet zo'n held, zeker niet als het te maken heeft met het aanspreken van vage types. Hannah, ik geef je een roos. En of het nu goed of slecht is, wat er is gebeurd, het is gewoon een heftige nare ervaring. En Spike, wat je er ook van denkt, wat mij het meest stoort in wat je schreef is dat je dingen invult die je niet kan weten en of die er niet toe doen. Ook al had Hannah, of haar dochter gedronken, dan nog mag je iemand wel aanspreken op zijn verantwoordelijk- heden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Psies Jaap, was mij erg opgevallen, doen wel meer mensen , bep dingen invullen die er nie toe doen of niet relevant zijn of die je nie kan weten. Of als dingen anders waren gelopen of als het regende of de tandarts tegen kwam ( voor Bolll haar huisarts dan ;-) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ik zie dat Treesje ook weer wakker is. Hoe is het met je gegaan de laatste paar dagen? Lukt het allemaal een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Originally posted by: Diesel ( voor Bolll haar huisarts dan ;-) )quote> Woehahahaha die Draak toch. Hoe is het met je uilenkastje? Heb je al gezien of er iets in zit? Zijn ze al aan het nestelen? Zou toch mooi zijn hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Nou.... ik ga nu aan de slag hier. zonnetje schijnt nog steeds uitbundig. Voor iedereen een fijne dag. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Dom vraagje: wat betekent RH eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Tjha Boll kast is (bijna) klaar, kwam weer eens vanalles tussen, kippenren is wel officieel geopend en weer een opvang fretje erbij enzo, maar heb uilen ook niet meer gezien helaas. Maar de kast wordt wel opgehangen als ik juiste plek kan vinden. ze moeten wel weer hoog opgehangen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 goeienmorgen allemaal vanmiddag maar eens het zwembad opzoeken spike vind dit een laffe opmerking van je dit kan echt niet verkeerd gelezen worden maar vind toch dat jij niet tegen kritiek kan wel geven maar slecht ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 O deed er iemand een rondje ??? :-) Ken je dan mijn Filisteinen ook even doen dan ? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Goeie morgen Trees. Als je een berichtje typt dan zie je bovenaan "selecteer emotion". als je daar op klikt dan zie je ze allemaal staan. Je hoeft er alleen maar op te klikken en dan komen ze bij je bericht. Probeer het maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Dat zou heel goed kunnen Trees, je lichaam moet wennen aan een ander levenspatroon en afkickverschijnselen horen daar bij. zoals vreselijke moeheid, bibberen, hoofdpijn koud of te warm hebben enz. Dit gaat over hoor echt. Maar ook je slaappatroon wordt anders. Je slaapt nu op een natuurlijke manier en lichaam en geest moeten dat opnieuw leren zeg maar. Ook komen er vaak een hoop gevoelens naar boven die je jarenlang hebt weg gedronken. Zeker s'nachts als je slaapt. Je slaapt vaak veel dieper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Goeiemorgen mensen, ik zit weer vertrouwd achter Bol aan mooi op tijd dus, heb je gemist hoor Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hé goeie morgen lieverd:sun: Ga je nog spinnen vandaag of wordt het vollyen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Een sorry zou meer op zijn plaats zijn geweest dan de reactie die je nu weer geeft Spikje, jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden