Spring naar bijdragen

Woensdag 2 mei 2012

Aanbevolen berichten

Ach hier lijkt het ook weer net als gister weer een heerlijke dag te worden, we zullen wel zien of het regen brengt. Ach je zou zo niet wachten tot ijsheilige om sommige plantjes te planten of te zaaien. En natuurlijk de egels weer los te laten :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 402
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen lieve mensen.

Lien een Boxer? Beter kan je niet hebben. Dat zijn zulke lieverds.

Jack en Marc een dikke proficiat hoor. Helemaal geweldig, want de eerste tijd is het moeilijkst. :):sun:

:):sun:

Hé Aich sterke kanjer. Ja dat baclofenspul schijnt ontzettend goed te zijn hé?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah.

Je boosheid alleen maar oppotten is denk ik niet goed.

Dus goed dat je aangeeft dat het stukje van Spike je heeft gekwetst.

Ook ik vond het een TE scherp stuk.

Weet ook niet of Spike het bedoeld heeft zoals het overkwam.

Ik denk dat jullie het goed hebben gedaan Hannah :present:

En ik ben blij dat die hond in ieder geval rust en behandeling heeft gekregen.

Natuurlijk mag ik niet voor anderen spreken, maar ik denk dat heel heel veel mensen gewoon diep respect voor jullie optreden hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Hannah , kweet nie waar het om gaat , maar als jullie er achteraf nog achter staan dan zal dat zeker goed zijn. En ikke en zachte hand naar mensen toe......... , zeker als het over dieren gaat...........pfff ver te zoeken. Rust kan trouwens voor een dier juist heel goed zijn . maar dat zeg ik weet nie het verhaal, maar dah geef nie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, ik vind het heel moedig van jullie. Het is niet evident om op te komen voor een ander, zeker niet voor een dier, en dat is toch wat jullie gedaan hebben. Nee, ik zou het niet durven, geef ik eerlijk toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen Spike.

Ik ben over het algemeen een heel makkelijke... (wordt me ook wel eens verweten :P )... maar ik vind toch ook dat je het nu wel heel makkelijk bij ons neer legt allemaal.

Beetje late reactie... maar kreeg telefoon, vandaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet zo'n held, zeker niet als het

te maken heeft met het aanspreken van vage types.

Hannah, ik geef je een roos.

En of het nu goed of slecht is, wat er is gebeurd, het is gewoon

een heftige nare ervaring.

En Spike, wat je er ook van denkt, wat mij het meest stoort

in wat je schreef is dat je dingen invult die je niet kan

weten en of die er niet toe doen.

Ook al had Hannah, of haar dochter gedronken, dan nog

mag je iemand wel aanspreken op zijn verantwoordelijk-

heden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Psies Jaap, was mij erg opgevallen, doen wel meer mensen , bep dingen invullen die er nie toe doen of niet relevant zijn of die je nie kan weten. Of als dingen anders waren gelopen of als het regende of de tandarts tegen kwam ( voor Bolll haar huisarts dan ;-) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjha Boll kast is (bijna) klaar, kwam weer eens vanalles tussen, kippenren is wel officieel geopend en weer een opvang fretje erbij enzo, maar heb uilen ook niet meer gezien helaas. Maar de kast wordt wel opgehangen als ik juiste plek kan vinden. ze moeten wel weer hoog opgehangen worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienmorgen allemaal

vanmiddag maar eens het zwembad opzoeken

spike

vind dit een laffe opmerking van je

dit kan echt niet verkeerd gelezen worden

maar vind toch dat jij niet tegen kritiek kan

wel geven maar slecht ontvangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou heel goed kunnen Trees, je lichaam moet wennen aan een ander levenspatroon en afkickverschijnselen horen daar bij. zoals vreselijke moeheid, bibberen, hoofdpijn koud of te warm hebben enz. Dit gaat over hoor echt. Maar ook je slaappatroon wordt anders. Je slaapt nu op een natuurlijke manier en lichaam en geest moeten dat opnieuw leren zeg maar.

Ook komen er vaak een hoop gevoelens naar boven die je jarenlang hebt weg gedronken. Zeker s'nachts als je slaapt.;) Je slaapt vaak veel dieper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...