VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Coco, 本当にありがっとう!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: albertinaJaap hahaha,ga je strak in het pak?Of toch mar gewoon in je pyama?quote> Ik ben niet zo'n naaktloper en ook een pyjama is me te naakt.Gympen, spijkerbroek en T-shirt. Das mijn pak.En ik heb mezelf getrakteerd op witte puntjes met speculaasjeserop. Het is maar goed dat ik niet met de kilokiller meedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ik denk sushiroller, Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Zeker is dat eetbaar. Met mayonaise is alles lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: JaapIk denk sushiroller, Gunn.quote> Nee Jaap, met zo'n hakmes speelster, teppan yaki. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Nu lijkt het net of Albertina heeft lopen snoepen van de speculaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Heb je de sleutel weer, Jaap???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeCoco,本当にありがっとう!!quote> graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Stoer VM. Pas op je vingers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Daar zeg je wat Nancy. Ik heb dit pak (koekjes) speciaal voor de lunch gehaald, en nu kunnen we vanavond ook nog een koekje bij de koffie. Wat een luxe. Zal zo even graven, ik zal de deur goed dicht doen. En daarna de sleutel met heet water zeep wassen. Ook de vork. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Hahahahaha, mag ik nou dan eindelijk ook een koekje? Ik wacht al sinds gisterochtend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Tuurlijk mag dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Sofie Thx!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Hehe, wat een opluchting..moet het voor jou ook zijn Jaap! Ennuh.. nog bedankt voor de felies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Nancy vandaag 3 maanden ?! gefeliciflapstaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Thnx!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Oh Nancy, ik kijk daar weer over natuurlijk!!! Proficiat!!! Hele prestatie al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 gevaarlijke dame die met dat hakmes heb er ook een hak ik de kip mee in stukken en dan hatsekidee alle kippebillen in de tasjin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Dinnetje van mij vertelde me ooit dat ze haar kip KNIPTE. Met een schaar! Ik wist nie wat ik hoorde. Maar het schijnt heel handig te gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Moet er misschien wel bij zeggen dat het een Gooische Dame was dus dat scheelt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Ja dat klopt VM dat doe ik ook, de fileetjes dan hè en vlees voor de bamie enzo ook wel de botjes moet ik hakken dat gaat echt nie met een schaar en weer naar zolder.. afwassen, en daarna stofzuigen Fijne dag met je zoon VM maak er een mooi feestje van ! laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Over een uur komt ie thuis en dan om zes taart. Hij wil perse een "koeksesvlaai" hoe antiek kan het worden... MET (ook al wordt ie AL 11) kaarsjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 koeksesvlaai... ken het niet maar klinkt heeeeerlijk en ja die kaarsjes die van mij zijn stuk ouder maar de aandacht, in welke vorm dan ook, ik hang nog steeds slingers enzo vinden ze nog steeds - heel stiekem- heel erg leuk hoor doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Je hebt speciale 'k(n)ipscharen' (wat ben 'k toch een taalkunstenaar! Ahuummm!) waarmee je met gemak door de botten kunt knippen. In noodgeval kun je uiteraard ook de betonschaar uit de schuur halen. Een beetje overkill, maar 't werkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Tot de volgende Co!!! En wat grappig dat jij ook kip knipt. En Gunn zelfs een K(n)ipschaar... Tssssss raar volkje die hollanders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden