Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Nance.... succes!! ( lach me rot hier) mijn zoon kwam ook al...mam kan je ff... ik zeg kind, weet je het zeker? nee wist ie niet whoehahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 pfffff...balkon deur opgezet... hond meurt..pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Ik mag niks:(quote> vast wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Heeft ie nog mazzel dat ik geen wijn op heb, zoals voorheen, dan zou het resultaat HELEMAAL geweldig geweest zijn! Het uur u nadert, heb het ff moeilijk. Zo zonder wijn. Misschien dat het ook maar goed is dat ik een klusje heb dat de aandacht vraagt. 10 euro?? De goedkoopste kapper hier vraagt 15.... en die zijn zo klaar:D Nou, ik ga maar aan de slag, ik zal nog eens vragen of hij het wel zeker weet, hahaha! Blij te horen dat je het weer warm hebt, Lenie, en dat je hond weer opgeknapt is. En Jopie: gelukkig: een plekkie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Ja het is zover, ik moet aan de bak, tot laterszzzzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Dag allemaal, Ik ben nog aan het bijlezen, maar alvast @ Rosa: bedankt voor het me aanmelden bij het dagpact @ Spike: gefeliciteerd met je zondagsneefje. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Jopie, wat een fijn bericht voor je, lekker op een camping en dicht bij het werk en de school. Smikkie, veel sterkte jongen. We horen wel hoe het geweest is. Snoep, ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Balen dit. Bor, ik hoop dat je zo sterk kunt blijven. als aanmoedigingspremie. Volgens mij is Verra verrandering en id deze verandering een nieuweling. Welkom trouwens op ons forum. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goedemiddag forum, veel werk hier, dus gauw tussendoor en wat bijgelezen. Beetje gekibbel dus, maar wel wat opgeblazen hé Ik las dat snoepje bij mij komt wonen Of met zen drieën samen ?? Moet er vandoor, ikke ook mee in dagpact en subiet nog ff terug hoop ik Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Haha, wat een bericht Jopie, mooi :DB) Bor, triest bericht maar ook mooi bericht van 13:26, je geeft je zelf veel meer kansen zo Smikkie, sterkte, wel mooi om te lezen, de liefde voor en van je moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 succes Nancy!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Ben al klaar Lenie... Staat er een straf op het mishandelen van een volwassen zoon?? Heb in z'n oor geknipt....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Hannah, Nee dat bericht had ik niet gelezen. Ik kijk daar eigenlijk nooit. Voor mij niet van toepassing, maar misschien wel voor iemand anders. Goede actie om het hier te plaatsen. Jopie, Als het zwemmen jou zo goed doet als mij het nordic-walken: fantastisch. Ik ga weer wat doen mensen. Bij wie is wie staat de nieuwe Verandering. Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 oei.... vliegen nu 2 heli's hier over de wijk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: nancyBen al klaar Lenie...Staat er een straf op het mishandelen van een volwassen zoon??Heb in z'n oor geknipt.......quote> hihihihi..( sorry) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Nou zeg dat is helemaal mooi, zit ik me zorgen te maken om de woef van Lenie en nu is ze er, reageer ik niet zeg. Ik moet me schamen. Blij te horen dat het weer goed gaat met je hond meid. Verliest ze nu ook minder haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Ik zeg, Goedemiddag, wat een geweldig nieuws Jopie, zo'n Pipowagen, dat stel ik mij voor. En wat fijn dat je in je vertrouwde buurt blijft. Bor, zwaar, te aanvaarden wat eigenlijk onverdragelijk voor je moet zijn. Veel sterkte. Hannah, ik had het bericht al gezien, even opletten wie we gaan missen hier. (niet iedereen over één kam scheren) Snoep, 't is wat vrouw, houd je bijeen. Ik ben wat vandaag betreft uitgestuiterd, veel moeten regelen, donderdag krijg ik de sleutel. Zééééééén, de paniek sloeg even toe. :$ Bij mijn pa kwam de hh hulp niet opdagen, telefonisch niet bereikbaar, ongeloveloos. Meldt dan even dat je niet kan o.i.d. Nou meer heb ik even niet. Ja, dat ik aan Smikkie denk. Het is nogal wat, zwaar en verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: bolletjeNou zeg dat is helemaal mooi, zit ik me zorgen te maken om de woef van Lenie en nu is ze er, reageer ik niet zeg. Ik moet me schamen.Blij te horen dat het weer goed gaat met je hond meid. Verliest ze nu ook minder haar?quote> is goed hoor...weet beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Jopie, wanneer geef je open huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Ik ben echt blij voor je, van die loods vond ik zo deprimerend. Dit is veel beter, lekker buiten, weinig te slopen en verbouwen. Rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Sjoot Jopie...is me te ver lopen hoor.. ;-) ik ga zo m'n tril- machine naar boven slepen( zo'n cardio-ding) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Smikkie, veel sterkte. Je bent niet alleen, ook mijn moeder ligt op sterven. Heftig. Alleen is mijn moeder een stuk ouder dan de jouwe. En hopen we voor haar dat ze niet meer lang hoeft te lijden. Voor jou hoop ik dat er toch nog een kans is. Jopie, ik vond het eerlijk gezegd een naar idee, jij en je dochter in die koude kale loods. Tuurlijk had je er wel wat van gemaakt. Maar het doet me toch goed dat jullie een wat fijner plekje hebben gekregen. Borretje, ik hoop dat je meer rust kunt vinden nu je de strijd opgeeft. Het is je gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Kate, héél veel sterkte gewenst. Helaas ken ik het gevoel je moeder te moeten verliezen. Nogmaals, liefs en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Jammer dat je vroeger zo gepest bent,en denkt dat het zo beter gaat.quote> Vreemd hoe je het één aan het ander linkt.Best interessant.Vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: borretjeStoppen, please?Smikkie gelezen?En nee Fleur, doe ik niet.Wil gewoon weer verder door kunnen...oke?Ook met jou..of zonder, dan maar scrollen..whatever..Het laten, kan dat?quote> Je komt met een heel vaag bericht over mij en als ik vraag het toe te lichten krabbel je terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Zucht nou is Toine weer weg. Heeft iemand ooit Kantonese kip gegeten? Slurp mmmmm jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden