niwi Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 herkenbaar, Marq en dan eenmaal begonnen is het net of je de "schade" moet inhalen van de verloren gegane tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Dat zie je heel vaak Marq dat, als mensen een terugval krijgen, het net lijkt of ze het niet drinken van maanden, in moeten halen. Hoop echt voor je dat het je deze keer gaat lukken. Soms is een terugval goed om weer eens bevestigd te krijgen dan drinken voor ons niet weg gelegd is. goed zo Gunn, trakteer jezelf maar eens goed nu je een nieuwe weg in bent geslagen. Dat heb je verdiend joh. We gaan ervoor hé. Jij samen met het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 ohhhhh een sterrenreis dat klinkt goed Jopie!!! Nou weet ik zo ongeveer ook waarom je gister de verkeerde weg nam.... Je was natuurlijk bij hele andere dingen met je hoofd:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 thanx marq voor je uitleg en waarschuwing voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 was dat jopie die zo onbenullig reed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Dank je, Jopie. Dat wordt dus een... Fladderende Solar Vlinder. Hoe verzinnen ze 't?! http://www.action.nl/products/...2/-p/favoritelistid/42 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 wel Jopie wel lezen die reizen dan kan ik veilig meegenieten met beide voeten aan de grond:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goedemiddag, Ik ga zo even teruglezen maar wil even één ding kwijt. Jane, wat een super mooie posting, jij schreef wat ik dacht. Dat beroemde achterdeurtje heb ik ook jarenlang opengehouden. Nogmaals heel erg mooi. Lytse, er moet mij nog even wat van het hart, ik heb het gevoel dat je mij negeert, is dat mijn gevoel alleen maar of heb ik iets verkeerds gezegd? Dit zijn ook dingen die je op het forum kunt zeggen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Gunn; ik heb een abo in mijn mail; ze hebebn vanaf morgen lekker kitscherige zijden bloemen en mooie fladderende solar vlinders in de aanbieding mooie ankers voor een mooi mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 MarQ 3 = meer dan 2 doe er je voordeel mee ook in het positieve je hebt ook een harde leerschool dus ben je ook een sterk mens:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 MarQ, Jammer jongen dat je gestruikeld bent. Goed dat je de Jellinek weer gebeld hebt en weer opkrabbelt. Het is zo venijnig hè, die drankduivel. Dat stemmetje dat je influistert dat het wel weer gaat; eentje enz. Kop op en met moed, wijsheid en kracht weer aan de slag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Dank je, Jane4. Ja, kitsch is er volop verkrijgbaar. En dat alles voor een habbekrats. 'k zal 't eens aanzien. Moog'lijk kom 'k met een hoop prullaria thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ha Gunn, die vliegende vlinder gevallen heb ik gisteren in de winkel gezien. Best grappig. Kopuhhhhh. Goh, zo'n ochtend vliegt voorbij. Ik ga mezelf maar weer es verwennen met een koeske, heerlijk. Het is hier heerlijk weer bye te way. Ik ga niet meer naar weervoorspellingen kijken. Klopt vaker niet dan wel. En weer wordt het toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hi Emma:present: Nee hoor meis, ik negeer je niet. Laatst vroeg ik nog aan je hoe het op het thuisfront was. De laatste tijd was ik wat minder op het forum omdat ik niet zo goed in mijn vel zat en dus weinig positiefs te melden had. Ik kwam niet verder dan de "gewone" dingen. Niets loos dus en je hebt ook niets verkeerds gezegd. In dat geval zou ik zéker gereageerd hebben;) Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 @ Bam Ik moest lachen om je verhaal van de sleutels. Het is mijn man ook overkomen, maar gelukkig op een veel christelijker uur! Frummers,, ik ga aan de rest van de dag beginnen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ha bammie heb je Fleurs muziekje wel aangeklikt? Belgie bezongen en een reclame voor jou eraan voorafgaande:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Jane ik heb gisteren op de t.v. gezien dat ze nu echte rozen hebben die ze met kleurstof inspuiten. Das pas kitscherig. Niet onaardig maar heel onnatuurlijk. Goeie morgen Em :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 hee luitjes, heb alle een goeie dag vandaag! Ik ga dr van tussen Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Gelukkig dan maar. Ja die onzekerheid blijft nog wel een tijdje en daar wordt ook aan gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Werkse, Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hoi iedereen. Ben er weer, koffie was goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Roos, dat laatste zinnetje had je er naar mijn mening niet bij moeten zetten. Je weet niet wat er is, gun haar je antwoord te geven. Nu lijkt het alsof je al zeker bent dat ze je je negeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Suikertje, lees eens even goed. Ik reageerde op haar antwoord, Lytse schreef dat ze mij niet negeerde en dat er niks aan de hand was. Ik reageerde daarop dat ik onzeker ben en dat dat nog wel een tijdje zou duren. Snap je het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Werks lieve Jops. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Originally posted by: EmmaroosSuikertje, lees eens even goed.Ik reageerde op haar antwoord, Lytse schreef dat ze mij niet negeerde en dat er niks aan de hand was.Ik reageerde daarop dat ik onzeker ben en dat dat nog wel een tijdje zou duren.Snap je het nu?quote> Sorry Roos, was weer te impulsief. Ben net thuis en las 1 bericht van je. Dom van me, excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden