Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Bolletje, bedankt voor het aanbod, maar waar woon je ergens? Ik heb ooit gehoord at het vrij lastig is om een goed "evenwicht" in een vijver tot stand te brengen, maar dat is dus overdreven begrijp ik, mooi. Zal m'n man ook eens polsen, of die het ook ziet zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Vandaag vader gaan bezoeken. Pffft. Zijn medepatiƫnten lijken veel "verder" te zijn dan hij, ze zeiden amper iets. De rookkamer kan hij op z'n eentje niet bereiken en hij snakte naar een sigaar. Hij merkte op dat het veel leuker zou zijn als hij bij ons kon inwonen. Maar dat gaat dus niet. Zucht. Het rusthuis is wel heel mooi, en het personeel heel vriendelijk, maar 'k heb nog steeds het gevoel dat vader daar niet thuis hoort. Hij zou aansluiting moeten kunnen vinden bij de andere bewoners, maar hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 @Jen, deze? 22.15 Inglorious basterds, op veronica. 00.10 Anche libero va bene op ned 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Lastig Jen. En zeker het gevoel dat ie zich niet op zijn gemak en thuis voelt. Moet toch iets aan gedaan worden denk ik. Dit wil je hem toch niet aandoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Akelei, bedankt voor je reactie. Ben erover na aan het denken, maar "vandaag niet" voelt voor mij te onrustig (klinkt mss gek, maar ja ). Een beetje als permanent minderen eigenlijk. Ik heb net met mezelf zitten onderhandelen of het voor mij haalbaar zou zijn om met mezelf af te spreken een jaar helemaal niet te drinken en roken. En daarna het zaakje opnieuw te bekijken. Geen idee nog of dat zou kunne werken of niet. Of een maand misschien? Lijkt me wel erg kort eigenlijk om goed de effecten in te kunnen schatten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Jen, ik ken het verhaal verder niet, maar klinkt pijnlijk; sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik wil hem dat zeker niet aandoen Jootje, maar zoveel opties hebben we jammer genoeg niet. Ik hoop dat het betert. En we gaan hem met z'n allen veel bezoeken: de komende week is al volgepland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Dank je Gwen. DIe eerste heb ik op dvd, de tweede ga ik opnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 @Jen, Dat lijkt me heel schrijnend om te horen als je vader zegt dat hij maar wat graag bij je in zou willen wonen. 't klinkt dan bijna als een smeekbede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 misschien is hetook even wennen voor jullie en jullie pa ook. Ik weet nog goed toen mijn moeder naar een soort van bejaardenhuis ging. Ze vond het vreselijk, dus wij ook. Maar er komt nou eenmaal zo'n moment. En na een tijdje vond ze het best leuk. Ze leerde wat mensen kennen en ze deden bingo en kaarten wat ze wel leuk vond dus ja. Even afwachten denk ik. Misschien valt het allemaal wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Bedankt Chrissy. En jij succes met stoppen of minderen, en met het maken van de beslissing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Da's inderdaad schrijnend, Gunn. Ik zou zo willen dat hij een fijne oude dag kan hebben. Leefde mijn moeder nog maar... Jootje, hij zit bij dement(erend)en, en ik heb sterk de indruk dat hij nog veel beter is dan de rest. Hij wil over politiek praten. Hij wil naar canvas kijken, en zij kijken naar vtm, dus zat hij alleen op zijn kamer voor tv toen we kwamen. Enfin, nog even afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Chrispy ik woon tussen Veghel en Helmond. Dus in Brabant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 (Verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Bolletje, ik woon in limburg, dus da's nog wel te overzien. Belangrijker is dus: wat zijn de maten van de bak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Zo, ik ga weg naar een festivalletje. 't Is er wel het weer niet voor, maar ja. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Originally posted by: JenZo, ik ga weg naar een festivalletje. 't Is er wel het weer niet voor, maar ja. Fijne avond allemaal.quote> Hab spaĆ, Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Akelei, ik heb het gevoel dat ik je voor het hoofd gestoten heb, en dat is absoluut niet de bedoeling, sorry als dat toch gebeurt is dus Ik geef ook alleen maar mijn eigen visie, en respecteer de jouwe volledig! Ik begin nog maar net op dit traject, dus vrees dat ik nog wat geduld nodig heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Chrispy ik denk dat hij ongeveer 1.50 bij 1.50 is ,aar als een vijver gevormd. Zelf vind ik hem een mooie vorm hebben. Maar kijk maar joh. als je hem echt wilt en hem komt halen zal ik proberen je uit te leggen hoe ik het gedaan heb. Dan is het echt gemakkelijk hoor. En het water wordt goed als je er een hoop planten in doet. Dat maakt het biologisch evenwicht. En als ik dan nog wat vissies over heb, mag je ze hebben. Deal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Okay, 'k ga zo een filmpje kijken. The Road (2009). Met Viggo Mortensen (Aragorn) en Charlize Theron. Schijnt een b'hoorlijk beladen film te zjn. We zullen zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Bolletje, het klinkt helemaal geweldig en ik vind het een hardstikke goeie deal, dolgraag! Maar....... ik ben getrouwd en moet dus echt met m'n man overleggen... Ik zal het straks direkt met hem erover hebben als hij thuis komt, en laat het je dan gelijk weten, oke? Hopelijk wil ie ook !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik zal wat foto's plaatsen Chrispy. Momentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Gelukkig akelei, ik vind het nl soms ook moeilijk om geschreven teksten goed te interpreteren, en zelf ook goed uit te leggen wat ik bedoel en de manier waarop. Ik ben in real life nogal extreem in mijn manier van uiten, dus (wederzijds) zonder oogcontact, intonatie en lichaamstaal.... pffff Maar ik denk dat dat een algemene uitdaging van virtueel contact is, die het voor iedereen wel wat lastiger maakt. Anyway, blij dat ik het verkeerd heb opgevat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Fijn Bolletje, ik hoop zo dat ik m'n hubbie mee krijg! Wil al heel lang een vijver (zo rustgevend) maar nooit met hem over gehad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 ** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden