Lytse Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Goedenavond Jootje, Bij Tips en adviezen staat dat draadje. Jen: die van jou mag er ook zijn. Wat een schatje! Mensen ik ga droog afsluiten. Naar Pauw en Witteman kijken en dan naar bed. Gaar als boter! Wat een rare uitdrukking is dat eigenlijk. Welterusten allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 dank je wel lytse, ik ga eens even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 dank u Lytse! Uit het asiel gehaald omdat hij mijn hart veroverde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Wat een grote oren heeft dat beest! Dat valt mij dan op. Ik duik mijn bedje in, mijn boek nadert de ontknoping. Even kort. Johannes, de molenaarszoon is zijn hele jeugd gek op Victoria, dochter van de landheer. Maar omdat ze van verschillende stand zijn kan het niet. Johannes wordt dichter. Op de dag na het verlovingsfeest van Victoria en Otto, die wel van goede komaf is vraagt Johannes Camilla om met hem te trouwen als ze oud genoeg is. En nu, nog een dag later, is Otto dood. Wat te doen? Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Nee Jaap, een klein kopje. Dat boek klinkt als een stationsromannetje :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 zo hier de dierentuin rondgeweest:D en thuis een Blackberryverslaving-crisis bedwongen met chocolade en bitterballen. troost en emotie-eten, van wie zou ze t hebben?:$ en ik heb een knuffel aangeboden hoor, maar ze koos toch voor eten (zou ik ook doen) MORGEN MAAR NIET WEGEN hee waar komen die caps toch vandaan? nou mensen, het was een lange dag en morgen gaat vast nog de afkick verder dus moet ik alle zeilen weer bijzetten. sweet sixteen, wie heeft dat uitgevonden?:heart: eerst maar op de martelmat en dan maar rusten en of slapen voor jullie ook een goede welterusten vast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Jane, slaap goed op je mat! Ik binnenkort ook. ff bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Wat hebben jullie ongelofelijk schattige honden! (oh ja, en vissen!) Chocolade en bitterballen. Heeel effectief. Nu slapen. OK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Dank je Gwen:) Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden