bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Een hele goeie morgen lieve mensen. Neem het er allemaal maar van want vanmiddag gaat het weer regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Tina, sterkte! Ook ik had morgen een afspraak bij de tandarts, die ga ik verzetten, met zo'n hoofd ga ik niet in die stoel leggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Vanmiddag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hè Bol, nee toch, neeeee, hier niet hoor, vanavond pas Ohw leuk Jaap! Ik ben gek op theater, en gelukkig hebben we dat hier in het durp dan ook, met vaak bekende cabaretiers, die weten dit plekkie gelukkig ook te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Madelief, heb je griep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ha Bolletje, Jij hebt Kefir he? Ik ben daarnaar op zoek! Kun jij me helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Jazeker kan ik dat. Stuur maar even een pb.tje Made. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Coco, nee bijholte-ontsteking.... Balen! Lief dat je het vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 oh ja... sorry.. had je al gezegd, bijholte ontsteking.. heb je daar geen antibiotica voor nodig dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Lieve mensen, ik ga er vandoor naar de Belastingdienst straks.. gezellie doei doei, laterssssss hou je goed hè madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Originally posted by: borretjeFleur; Wat heeft wat ik "zou moeten weten" er nu mee te maken?Er wordt me gevraagd hoe het met me gaat en ik geef daar een antwoord op.Ik vind het namelijk aardig als me dat gevraagd wordt en het is wel zo netjes om daar een antwoord op te geven. Dat was dus mijn antwoord, valt niet over te twisten, het is zoals het is. En om nu iedere keer terug te komen op wat er toen was Fleur...wat er gezegd is over en weer..Ik vind dat blijven hangen in iets i.p.v. vooruitgang.Maar bedankt dat je me beterschap wenst, ik wens jou ook alle goeds:present:quote> Je zou moeten weten dat er rust komt als je een tijdje droog staat. Daar refereerde ik naar. Je leek me daar aan te twijfelen, vandaar.Soms blijf ik langer dan nodig is hangen in iets, daar heb je gelijk in. Ik vond het dan ook niet niets waar je me op pakte.But I got over it.Of dat vooruitgang noemt? Weet het niet. Zoiets moet zakken bij me. That's meNo problemo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Originally posted by: YvonneHihi... mag je lekker nog een keer ontbijten... en dat zonder je schuldig te voelen over TE veel... want je kunt je loge toch niet alleen laten eten? quote> Heb ik ook lekker gedaan :DWas lekkuh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Joops Spike I it!! Nu aan het werk Den baas roept van ver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 O ja zeg das waar ook Jop. en Spikie. Wanneer is de trouwdag? Mag ik dan ook komen? Zal zorgen dat ik tegen die tijd een goed fototoestel gekocht heb. Maar fijn meiden. Er zijn hier al meer relaties op het forum ontstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Bolletje, ik las gisteren een klein stukje terug. Weet niet meer wat het juist was maar soms ben jij echt zoooo hilarisch! Ik vind je echt heel lief Dat wou ik nog even zeggen voor ik het weer vergeet. *gone* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 goeiemorgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Goeiemorgen allemaal! Wat een uitslaap was dat! Zalig... @Jaap. Geweldig, SLAAF, Van Jack Wouterse. Ik heb het een tijdje terug gezien. En voelde me erg nederig to. mijn verslaving toen ik de zaal uitliep. Als je de kans krijgt deze voorstelling te gaan zien, doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Dank je Fleurie, ik ben ook erg lief hoor. Vind dat zelf ook;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Lieve mensen, goede dag allemaal. Hou het droog, als dat de bedoeling is. Halve marathon.... (Goh, het loopt storm met de inschrijvingen... Maar weer eens een nieuw draadje starten..). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Sofie, Dat is me nogal wat zeg! Erg dat soort dingen. Het vertrouwen in de mens wankelt dan lijkt me. Sterkte, ik hoop op een goede afloop voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Soefie; je wilt dat het recht zegeviert, dat heb ik ook vaak als handicap zelfs het heeft me heel wat strijd gekost al zie hetzelfde bij zoon en een zus en bij hen denk ik wel eens , joh laat toch! Maar ja. De wereld is niet eerlijk maar wij kunnen haar een beetje eerlijker maken soms. (vrij ge-interpreteerd naar liedje van herman van Veen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Sofie daat vreet idd aan een mens, heb hetzelfde meegemaakt. In mijn geval de baas zijn fout en makkelijke om dat op iemand anders af te schuiven, maar mj koste het me baan, wel ook vrijspreek, maar toch he. Sterkte en veel succes en nie opgeven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 ja nu Made jij over kefir begon, Rudy als je dit leest voor jou heb ik ook weer staan evt voor andere ook nog een portie wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Made jij sterkte met je ontsteking joh, wat een ellende weer. Zo zie je maar dat zelfs als je gestopt ben met drinken je toch ook nog gewoon mens blijft met ellendige problemen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 hallodielo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden