Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 En dan lekker schapen of geitenvlees er bij. Zo, ik krijg honger. Heb vanmiddag al een restje chinees gegeten, dus veel hoeft het niet te zijn. Bonne appetite! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Een restje van de afhaal chinees... Hoelang kun je dat bewaren in de koelkast? 1, hooguit 2 dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Jij bent de kenner, Gunn, dus dat weet je zelf het beste, denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Dit was van zondag. En bewoog nog niet. Even ruiken geeft ook een goede indicatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik weet wat ik ga eten. röstirondjes uit de oven met sla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 En het wordt voor me gemaakt. Ik hoef enkel te wachten, en achteraf de vaatwasser even in te ruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 haha die Jaap! eet smakelijk allen, ik mag weer werken! Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Goedenavond, Hier net de tortellini's met vlees, overgoten met lekkere pittige pastasaus en geraspte kaas achter de kiezen jammie:P Chinees... ohw ook lekkul, sambal bij.. Dacht dat al bereid voedesel nog 2 dagen bewaard kan blijven in de koelkast, ruiken zegt niet altijd alles... maar ligt er ook aan wat het is hè, met vlees of zo, toch effe uitkieken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 werk-ze hier gaat het pannenkoekenbeslag de pan in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Zou je 't eventueel in kunnen vriezen? 'k vraag dit omdat 'k wat gevarieerder wil gaan eten. 'k heb een goede afhaal chinees in de buurt. Maar 'k gooi (voor de zekerheid) bijna altijd de restjes weg. En dat is soms best veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 werkse Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik zou het zo invriezen en weer opeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Gunn, doe ik ook wel hoor, kun je best invriezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 als het weer ontdooit is natuurlijk, en lekker warm gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Hey Jomhannah Gelezen dat je weer voorzienende blikken had vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik laat het in de koelkast weer ontdooien en dan hoppa in de pan of magnetron of oven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Nou... iedereen pleite... of aan t eten? Smakelijk !! @Suiker Wat een ellende nu weer... sterkte en tot morgen @ Emma Mooi omschreven ! Smikkie.... wat las ik nu Wat kun je ineens een rare gedachten in je hoofd gewrongen krijgen hè, zo herkenbaar, en dan niet zien dat je jezelf een loer draait omdat het gewoon dat rottige snertgremlinmonstertje is... Ik vind het zooo knap dat je het omgebogen hebt, écht! SUPER man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Goede avond, ik bewaar eigenlijk alles best lang. En ziek zijn we er nog nooit van geworden. De basis hygiene in acht genomen natuurlijk. Maar niet overdrijven ook weer niet. Verspilling neen, eten weg gooien, liefst niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 goeie avond Kanjers. Hé hé ik heb heerlijk gewerkt vandaag. Wel hard maar dat geeft weer eens echt voldoening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ben er. heb niks gelezen, Hoop nog wat van Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 te horen. lastig hoor bij emand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Heerlijk gegeten vanavond. Vonden mijn mannen ook, haha, dat is dan weer mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Goeienavund. Van de week aardig wat klussen weggewerkt op het werk. Het begint weer ergens op te lijken. Morgenochtend nog een overleg een eind weg, hoop dat ik voor de onweersbuien weer terug ben, van de snelweg af. Bol, je hebt me doen schaterlachen met de foto van je hondje. Geweldig, wat een oren. En wat een vleeswaren haha. Smikkie, trap er niet in. Blijf maar een frisse jongen, het zou je niks helpen Spike en Jopie, dacht het al. Hannah had het pas laat door, slaapkop. Veel geluk meiden Vandaag een gebakken eitje op brood, mannie is uit eten met collega's. De afwas keurig gedaan. Dat is dan ook niet zoveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 M'n koelkast slaat - na een tijd van koelen - af met een harde 'tik'. Kennen jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Genieten van een maaltijd en waardering krijgen. Zulke momenten maken de dag mooi Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden