Spring naar bijdragen

woensdag 9 mei

igor

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Gunn
Originally posted by: Emmaroos
Jammer Gunn.en bij die boodschapjes zitten geen blikken bier?
Of wel?quote>

Neen!quote>

* thumbs-up* !!!!
afwas klaar... en nu??......................................................
...................................................... AH!!, zie al wat..plafond stofzuigen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Daar ben ik dan blij om.

Als ik bij de psych was geweest en het was een gesprek die oud zeer naar boven haalde, ging ik na afloop drank halen.

Of zoals wat jij meegemaakt hebt net, zou ik ook drank zijn gaan halen want ik kwam daar toch met een afspraak en zij zouden me helpen en nu gingen ze gewoon naar een condoleance???

Daar dacht ik aan, Gunn, aan dat gevoel van je en daarom ben ik blij dat je geen bier hebt gehaald, goed van je!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees hier veel, ben niet zo actief op het forum maar wat herken ik situaties en alles wat je erbij voelt. Ik merk vooral dat mijn niet drinkende omgeving niks snapt van het proces waar je in zit en dat doet me wel eens verdriet maar begrijp het ook wel weer. Daarom is het fijn jullie verhalen te lezen en dank daarvoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, schrijf weer mee hier, alleen lukt het me niet! Hoe hard ik ook probeer, maar lees jullie allen wel en dat geeft meer steun dan je kan denken! Alleen al de herkenning helpt me! Maar, wil er zo graag voor altijd van af! en als ik lees hoe sterk iedereen is voel ik me een mislukkeling en zwak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Emma,

Ik las je posting van 12.... nog wat. Je hebt je proces heel helder verwoord en ik ben blij dat je er nu zo over denkt.

Voor jou en Bor, Smikkie en alle anderen, we hebben het al vaak aangehaald dat vertrouwen te voet komt en per paard vertrekt.

Mijn man begint er nu heel voorzichtig in te geloven dat het misschien goed gaat komen, maar zit eigenlijk nog steeds te wachten tot het fout gaat. Vooral als hij een avond is weggeweest, kwam hij altijd met angst en vreze binnen. Dat is nu gelukkig een stuk minder. Als ik opnieuw zou struikelen dan begint dit hele proces weer opnieuw. Dat kan en wil ik mezelf en hem niet aandoen.

Ik ben het minderen eigenlijk vnl onder druk van hem begonnen, maar weet wel dat ik me nu een stuk beter voel. Niet een verschil in pijnklachten natuurlijk, want die staan er los van, maar geestelijk stabieler en meer vertrouwen in mezelf en in onze toekomst samen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
Gunn, had de psych niet even af kunnen bellen? Had wel zo netjes geweest.
Balen, je had al geen zin en dan is ze ook nog een afwezig, ze wist toch gisteren al
dat ze naar die begrafenis moest?
Maar voor de rest ben je goed bezig, dat lees ik graag....quote>

Ook psychiaters zijn mensen Wijfie.
Het is een heel geregel om je vrij te kunnen maken om naar een condoleance te gaan van een dierbare collega.
En bij dat geregel worden fouten gemaakt, bijvoorbeeld om mensen af te bellen.
Het getuigd dan wel van slachtoffergedrag om te zeggen dat je jezelf belangrijker vindt dan die overleden collega. Jij leeft nog en je kunt een andere afspraak krijgen, hoe rot die uitstel ook is. Maar er is een gesprek geweest toch? Ook al was dat niet op hetzelfde niveau.
Van die collega kan maar één keer afscheid worden genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piep ff snel tussen door hier, voel me niet echt prettig.

Las nog wel ff snel bericht van Lytse, dank je wel enook anderen maar die heb ik allemaal niet zo snel kunne lezen,

Doe het normaal niet snel via dit medium, maar begrijp ff niks van je bor.

Anderen begrijpen dit denk ik niet, maar moet ff zo.

Heb vanmorgen refusal niet ingenomen, was alles zat. Toch vanmiddag maar gedaan, weet niet of ik hier vannavond nog weer kom. Iig morgenochtend weer.

Mis jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn,

Wat een tegenvaller dat je je psych. niet kon spreken. Wat goed dat je het niet op een drinken hebt gezet! Moet je je voorstellen op de 15e, als je die tijd al droog bent gebleven!

Chapeau jongen. Je doet het fantastisch. Hou vol!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...