Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ah, toch niet voor niks zitten zwoegen dan. Geen idee waar het over gaat en dat hoeft ook niet. Maar met vijf mensen een gesprekje voren is toch best te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Gwendolientje, hoe kom je der op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Da's voor mij niet evident (verlegen) en er zijn ook praktische bezwaren: samenkomen gaat de eerstkomende periode wellicht niet lukken. Enfin, 't was vooral een denkoefening. Deze keer geen ladderzatte mail gestuurd maar een erg doordachte. Overwinning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goedemorgen gefrummelde Gwen wat heerlijk 8 maanden droog gefeliciteerd hoor! je bent goed bezig Snoeperdewoeper :heart: het regent hier pijpestelen hoe pijpestelen eruit zien mag joost weten maar het giet bakstenen dan maar voorlopig maar even binnen vertoeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 hahahaha goeie morgen Jaap. Ja hoe kom ik er op. Weet het niet, schoot me ineens in den bolleke. Zo en nu ga ik eens even heelkwaad worden. Suikertje, als jij niet als de donder terug komt, kom ik je halen. Begrepen. Zo dat ben ik kwijt. En nu maar hopen dat ie het leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik vind het voor mezelf best moeilijk om zomaar te zeggen dat mijn leven zonder bier leuker is. Ik heb drinkend ook hele goede tijden achter de rug, dat alles soms zomaar op zijn plek viel. Nu is dat even niet zo. Niet dat ik geloof dat als ik ga drinken alles vanzelf weer goed komt, dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goeiemorgen luitjes. Zal ik even verse koffie zetten? Die van Igor is onderhand wel op he? En anders issie vast niet lekker meer. Heb een gat in de dag geslapen, heerlijk, had het ook wel nodig geloof ik. Voor snoep en Gwen allebei een slinger hoor: En dan vind ik het ook echt een dag om er taart bij te eten, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Pijpestelen? Ik zou zeggen als de steel van een pijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goedenmorgen allemaal. Gwen en Snoepje Van Harte Gefeliciteerd!!! Dagpact: Lytse Madelief Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Mijn leven is niet leuker met minder bier. Wel zinvoller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Nou Jaap, ik zie ze niet uit de lucht vallen bakstenen overigens ook niet hoor vreemde uitdrukking eigenlijk die pijpestelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Als het in Frankrijk regent, regent het koeien, dan hebben we hier nog geluk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik ben ook blij dat koeien niet kunnen vliegen. Zo'n vogelpoepje gaat nog wel, maar die van een koe....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Hihi, dan was hilbert van der duim indertijd niet gevallen door een vogelpoepje, maar door een koeienflats... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Nou ik kan zeggen dat ik het leven veel leuker en fijner ervaar nu ik niet meer drink. Echt waar. Ik geniet veel meer, voel me bijna altijd erg goed in m'n vel zitten, ervaar alles veel echter, dus kan het ook veel eerlijker verwerken dan toen de tijd dat ik nog dronk. Pak de dingen veel sneller aan en zuip niets meer weg. Ben niet meer bang voor gevoelens, en heb geen katers meer. In de tijd dat ik nog dronk, zoop ik alle gevoelens weg, ook de leuke. Onderdrukte alles. Als je dan stopt komt alles naar boven en is het leven een warboel. Dat heb ik niet meer. Nee een leven zonder alcohol is voor mij echt veel fijner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Dat kan ik jopie, het studentenleven hier. Op late leeftijd. Zonder bieruitspattingen. En ik heb weinig slaap nodig. Dus leen maar tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Morgu Joop... heb een vrije dag .. zit ff te dubben... half uurtje kan er wel van af ... lijkt krenterig, maar schat het op waarde vrouw, mij vrije dag is mij heilig dezer dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goed om te lezen Bol, dit soort berichten motiveren me om het vol te houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik dacht altijd dat het een smoesje was van dat vogelpoepje, dat ie het niet aan kon om de fout bij zichzelf te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 mogge.. wat een weer.. nog maar rondje door de tuin zwemmen.. fijne dag all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 typisch verslaafdengedrag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik ook hoor Jaap, met een koeienflats zou het allemaal wat duidelijker zijn geweest: of hij was er inderdaad over uitgegleden, of hij had maar wat verzonnen... iedereen had het kunnen zien ( of niet natuurlijk ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Hoi Toine... lekker zwemmen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Originally posted by: Jaaptypisch verslaafdengedragquote> Ohhhh, kwartje valt.. jij bedoelde Hilbert... ik dacht dat het over het zwemmen in de tuin had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Nee een beetje gezonde verslaafde laat het wel uit zijn hoofd nu in de tuin te gaan zwemmen. Die gaat lekker voor het raam zitten drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden