igor Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 ja hoor het regent voor de afwisseling. . als we het binnen maar droog houden dan. ik zal even koffie zetten en wat terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 gwen 8 maanden droog. :present::present::present::present::present::present::present::present: dat verdient een bloemetje hoor. koop vandaag maar een hele grote bos bloemen voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 nou zit weer tegen mezelf te kletsen had ik ook nog wel even een beetje kunnen slapen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Dag Igor! Ach tegen jezelf kletsen, leuk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik denk dat dit wel eens een nat jaartje kan worden. kwa regen dan. Voor de rest doe ik geen voorspellingen Gwen, 8 maandjes. Goed bezig. :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goedemorgen, Na 2 weken slecht slapen heb ik gisteren het medicijn chloordiazepoxide van de HA voorgeschreven gekregen. Dit heb ik gebruikt en gelukkig stukken beter geslapen. Allemaal een goede dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Gooooooooooooooodmorning Lekker warm hier. Wel geen zon but who cares? Suikertje, blijven komen hoor. Kan me voorstellen dat zo'n een reactie hard aankomt. Ik zie je graag evolueren en zoals je leest meerderen hier. Ik moet naar een medische controle dus heb geloof ik het juiste ondergoed aan. Die weegschaal...daar zie ik tegenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Eten is binnen. Tandjes poetsen en we zijn vertrokken! Maak er een fijne dag van Vonneke, lief ding Mups, mis je :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeIk moet naar een medische controle dus heb geloof ik het juiste ondergoed aan.quote> :$De crocks van het ondergoed mag ik hopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goedemorgen, Fleur, hahahaha. De weegschaalt jokt nooit. Kan wel eens hard binnenkomen dan. Suiker, gewoon blijven komen en wat ik altijd zeg is "Als ik het maar weet". Insinuaties naast je neer leggen en op jezelf vertrouwen. Zo voor het overige weinig te melden, behalve dan dat ik een hielspoor heb. Aaaauuuuwww, lopen als ik een tijdje heb stil gezeten valt niet mee. Schijnt nog lang te kunnen duren ook. Er zijn ergere dingen maar erg comfortabel is het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Gwen, van harte, een eigen gemaakte slinger voor jou. :DB):DB):DB):DB):DB) :DB):DB):DB):DB):DB) :DB):DB):DB):DB):DB) :DB):DB):DB):DB):DB) :DB):DB):DB):DB):DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goede morgen allemaal Ben weer terug vanavond meer fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Wat een mooie, Albertina. Oei, hielspoor. Dat ken ik. Is niet fijn. Je kan steunzolen laten maken die de druk op dat plekje wat wegnemen. Verder schijnt er weinig aan te doen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Albert, wereldreiziger, welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Dank jullie wel voor de geweldige slingers! Iedere ochtend word ik wakker met een diep dankbaar gevoel voor mijn nuchterheid. Ik ben zo blij dat ik deze weg in heb kunnen slaan. en ga absoluut voort op dit padje! feestje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 jaap, ik kan ermee leven, lopen wat minder. Toch, een kater is erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Feestje, prima. Ik stel voor dat Snoep trakteert. Want die heeft ook weer een mijlpaaltje geslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 De hele nacht knutselen aan een mail. En dan beslissen om hem niet te versturen. Dringend nood aan koffie dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 @Snoep, 16 maanden ..... Wat een geweldige prestatie! Je bent een groot voorbeeld voor me, en 't is waar; het wordt alleen maar gemakkelijker, en vooral LEUKER; nuchter leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik zie het, hé, snoepertje van harte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goedemorgen mensen! Heb heerlijk geslapen. Nu eerst koffie en teruglezen. Gwen en Snoep, gefeliciteerd! Dagpact; Lytse Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Tja, das dan een beetje zonde van je tijd Jen. Soms is het makkelijker om te bellen of te praten. Dan komt het wat minder nauwkeurig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Klopt Jaap, maar tegen vier mensen tegelijkertijd? Welke weg dan ook, ik drukte op verzend daarnet. Toch maar. Fingers crossed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 goeie morgen allemaal. Snoepie van harte meis. Een geweldige prestatie:musicnote: Borrie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Gwendolientje jij ook een heel erge proficiat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden