Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 mei 2012

Marc

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeie moggeuh frutselz, tjah as het aan Treesje ligt is ut al Lente :-), top meiz en geniet.

Ja maar Vonnn wie zegt dah zo'n ouwe kalender ut bij ut rechte eind heeft en dat die dat wel vertelde das een moderne hoor en met rekenmachien uitgerekend ofzo ;-)

Nee hoor ik gloof dat er echt wat gaat veranderen of in elk geval MOET veranderen, net zoals het dadelijk na ijsheilige weer echt lente wordt, met misschien kouwe dagen en nachten ertussendoor. Maar ik kan ook nie wachten dat het "gewoon" weekend is geweest en dan durf ik al de plantjes buiten te gaan zetten en planten. Al hoop ik dat mijn bestelling van een gras, die al anderhalf a 2 jaar uitstaat binnenkomt, das toch wel een tijd wachten hoor. Terwijl het een "gewoon" zeldzaam gras is wat hier ook soms in velden vol in het land voorkomt. Veenreukgras, lijkt nix speciaals aan maar ik wil ut hier hebben groeien ;-) Nou fijne dag/weekend allemaal werkse Smikkkkie al jij weer vrij heb i ijsheiligen ook voorbij, drinken we dan wel wat op, in elk geval nie mijn koffie ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lieve Frummeltjes!

Nog 1 dagje werken en dan vanavond en morgen vrij :)

ik heb alleen nog de draad van gister bijgelezen, niet van vandaag, wou heel even reageren,

Wijffie toen ik voor de eerste keer naar de HA ging om te praten over mijn drankprobleem, verhoogde hij mijn AD van 20 naar 40 mg, ik schrok daar ook van, lijkt zo veel, maar ik vindt het fantastisch, sterker nog snap niet dat hij dat niet al eerder had voorgeschreven :huh:

maar hij wist dat ik serieus wou stoppen, net als jij,

net als jij viel ik steeds weer terug, redenen genoeg, kostte zoveel energie, nu aan de refu en dat heeft ervoor gezorgd dat ik soms tegen de muren oploop van ellende, hele plannen maak om te stoppen met de refu en dan over 5 dagen.... , maar het weerhield me van een terugval, want de vlg morgen kieperde ik er toch maar snel weer een refu in, waar ik soms s'middags alweer spijt van had, en toen kwam ik voorbij die magische 3 maanden, en volgens mij heb jij dat ook al eens gehaald, dus ik vertel je niets nieuws, overigens heb ik ooit een een keer door mijn refu heen gedronken, en dacht da'k een hartaanval kreeg, dus dat laat ik wel!!!

misschien heb je iets aan mijn verhaal Wijffie, want ik vindt het zo rot je nu al zo lang zo te lezen, en het raakt me zo, omdat het zo herkenbaar is

:present:

Sterkte!

Zo nu ga ik werken, allemaal een fijne dag en sterkte voor hen die het nodig hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:rose.gif
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff goedemorgen zeggen :rose:

Sommigen mogen hun mond hier wel ff met zeep poetsen seg :huh:

Lytse :heart:

Von aan de poets? Kom je even langs mij?

Mups :lops;

Rae :heart:

Go Wijfie!!!

Je kan het hoor..Vind het knap van je :present:

En nu weer werken. Tja geld komt niet uit de lucht vallen.

Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jane en Drakie.:sun:

Ik ga toch eens kijken of ik vandaag kan beginnen om nog een vijver in te graven. Heb er nog één staan. Kan geen kwaad.

Mensen wat zijn er mooie kois zeg. Heb gistereavond gekeken bij afbeeldingen. Voel dat ik me daar een beetje in wil gaan storten. Heb er veel plezier in. Weer een hobby erbij.

Merk dat, sinds ik niet meer drink, ik zoveel zin heb om dingen te gaan doen. Zoveel plezier heb in alles. Heerlijk is dat. Ik ga nu pas leven, heb ik het gevoel. Ik zou willen dat ik wat van dat gevoel aan mensen hier zou kunnen geven zodat ze zelf ervaren hoe veel plezier het leven kan geven als je niet meer drinkt.

Gunn, ik hoop dat jij dit gevoel ooit zal ervaren. Dat gun ik je zo van harte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve vrienden,

Coco, wat een prachtig gedicht, heel mooi.

Smikkie, ik begrijp je posting naar Gunn toe maar het gaat wel over, dat gevoel bij hem.

Dat hoop ik in ieder geval dan maar.

Ik kreeg net telefoon dat ik vannacht moet werken. één nachtje en dan heb ik dus zaterdag een slaapdag en zondag weer vroege dienst.

Heftig maar wel te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, jullie weten het al, dat de Mayakalender niet stopt in 2012!

Het zijn cyclische kalenders, die van de Maya, en dat is nu ook aangetoond door de ontdekking van berekeningen die nog 7000 jaar doorlopen.

Bol, mooi jouw levensvreugde!

En Coco, wat een prachtig gedicht.

Smikkie, ik lees in jouw reactie van gisteravond de pijn die je nog voelt over het verlies van je moeder, en een gevoel van oneerlijkheid. Dat iemand daar naar zou kunnen verlangen, terwijl het voor jou zo erg is.

Frodo, als mensen willen weten waarom ik niet drink, dan antwoord ik naar waarheid dat ik het hoofd tegenwoordig liever helder hou, en dat ik me lekkerder voel als ik niet drink.

Dat geeft nooit problemen bij anderen.

Spike, oud zeer, duikt hier ook af en toe op. Gaat niet zomaar even over. Maar is ook niet allesbepalend. Ik geef het maar gewoon de aandacht die het nodig heeft. Ik moet vaak aan een oud onderschrift van, ik meen BB denken: vandaag geef ik mezelf wat ik van anderen niet kan krijgen.

Tina beterschap met je hielspoor, hoop dat je wat aan de tips hebt die anderen gaven :present:

Vandaag eindelijk eens naar de kapper, was ik 10 weken geleden al van plan.

maar ja toen kwam er van alles tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...