Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Ola! Ik rol net binnen. Change, ik las je net, goed van je! Fijn dat er mensen voor je waren hier. Nu de AA, ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Hou je ons op de hoogte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Oh, ja. De verassing van mijn kinderen was....... Een High Tea!!!!!!!!! Hardstikke leuk en onweerstaanbaar lekker! Nu ongeveer 2 kilo aangekomen, denk ik. Maar dat geeft niet, ik was 11 kilo kwijt sinds ik gestopt ben met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 @Made Hoe was je verrassing van de kinders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Een minuutje te laat...... Lekkerrrr, High tea 11 kg kwijt????Veul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Hai beste mensen, Jopie, Ook een heerlijke dag gehad lees ik. Lekker is dat he. Nou, ik heb dit weekeinde ook genoten hoor. Alle kinders en kleinkinderen op bezoek geweest. Vreselijk verwend met allerlei heerlijke douchedingen. LATex heeft mijn computer helemaal opgeschoond. Het is nu weer supersnel. Vondt hij op zolder van zijn moeder nog een oude zaanse klok Oke, uit 1971, maar het lijkt ouder. Met allemaal koperen frutsels. Zag er niet uit. Pikzwart was alles, van het op zolder liggen, en van alle nicotine, toen hij nog in de kamer hing. Hele ochtend aan het poetsen geweest met Brasso, en het houtwerk schoongemaakt en in de was gezet. Uurwerk gesmeerd. En..hij loopt als een zonnetje, met een ouderwets tik en bim-bam geluid. Hij zit er werkelijk weer schitterend uit, en ik mag hem hebben. Pure nostalgie, zie die klok nog hangen, toen ik verkering had met LATex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 leuk om al die positieve berichten te lezen. gestopt heeft ook geschreven op het ZA draadje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 zo en nu koffie met een gebakje als afsluiting van het weekEND zucht......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 smik werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Gwen, wat super dat je je nu zoveel beter voelt Change, ja dat idee dat het zonder alcohol saai zou zijn,dat is zo'n typische gedachte die je wil verleiden om weer te gaan drinken. Geef het de tijd, en laat de ruimte er zijn om ook weer nieuwe dingen te kunnen ontdekken. Oude hobby's of nieuwe interesses. Ook oud zeer kan boven komen wat eerst verwerkt moet worden. Als je op de bank gaat zitten denken: wat is het toch saai zonder drank, ja dan kan het zomaar heel saai gaan lijken. Mijn ervaring is dat het leven juist rijker is geworden, verrijkt met meer energie, films die ik af kan kijken en me nog herinner, bij mezelf blijven, goede gesprekken voeren, energie voor hobby's, lekkerder slapen, lekkerder werken, genieten van gewone kleine dingen. Me lekker voelen. De meesten hebben een fijne moederdag lees ik, mooi. In ieder geval Madelief, leuke verrassing. Ik ben de dag ook wel aardig doorgekomen, heb wat leuke ideeën uitgevoerd. Weer wat anders aan de muur van mijn kamer gehangen, wat getekend, gelezen en zo. Voor iedereen die moeite heeft met deze dag sterkte gewenst De posting van Jaap gisteren zette me wel even aan het denken. Er zijn ook moeders zonder kind ja. Die een kind verloren hebben of die hun kind niet kunnen zien. Smikkie werk ze! Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Even 'hallo' zeggen was toch in de buurt hoop dat het met iedereen goed gaat heerlijk dagje achter de rug mooiste geschenk was dat alle kids vannacht thuis sliepen nu is iedereen weer naar eigen plek en stek voelt allemaal goed zo fijne avond allen hier voldaan languit op de bank vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 nooiiiiit meer drinken voor het eerst besef ik me nooit meer die verlossing en dat op een drankforum..of juist Ik wou dat ik nooit had gedronken, en ik wou dat ik nooit gestopt was geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 en saai kan ook heel ontspannend zijn, Ik ga hier weg voordat ik dronken geraak en de verkeerde discussies aanga Ik ga me voornemen hier morgen terug te komen knuff change Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 als ik vandaag die eerste niet neem.... heb ik nooit meer een kater hoef ik nooit een schuldgevoel daarover te hebben... wan kan het toch allemaal zo eenvoudig zijn, terwijl ik het vroeger allemaal zo moeilijk maakte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Oei change, ben je aan het drinken? Jammer... STerkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Even een snel hallo...meesten van zon genoten! Ik vanachter glad, nog herstellende van keelamandelontsteking...morgen en dinsdag zéker nog thuis. En, ik krijg energie van de wetenschap dat ik morgen op dag 7 naar de huisarts ga om over " en nu volhouden" te gaan praten. Helaas ga ik ook voor verwijzing naar kno-arts omdat die keelamandelen er uit moeten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Ha! Hier weer on-line Hetzij met horten en stoten Net als het leven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Ha Marjo! Hoe is het? Marije, succes morgen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 en niet te vergeten hoe jouw maatje zich zou voelen als je niet komt Wijfie. Stel dat jij het was die daar lag:( en Change wordt Chance; leuk gevonden; toeval bestaat niet he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 nou Aak ik was dus net op dat andere draadje en kreeg daar een hele andere indruk van je Die arts stelt niet een goede vraag, want op een waaromvraag kun je zelden een juist antwoord geven. Waarom zou helpend zijn om herhaling te voorkomen, maar als er geen daarom volgt rest slechts één ding: je inzichten omzetten in ernaar handelen kappen meis om alle goede redenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mirjam Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Zo even spuien, ik heb het echt fucking moeilijk! Ik weet ineens hoe het komt. Altijd de dag voor ik op vakantie ga (in dit geval weekje weg. Ik heb een paar extra dagen aan het familie weekend geplakt, vandaar) drink ik. Het is weer zo'n nieuw moment. Het alcoholmonster slaat ongenadig toe! AArchh! Ooh zie toch wel op tegen deze week. Ik heb zo'n stemmetje van ach, alleen tijdens de vakantie, dan. Stop je volgende week toch weer gewoon. Het enige wat me tegen houdt is dat ik zo verrekte bang ben dat ik dat besluit dan niet meer kan nemen! Maar ja, hoe zit het dan met de lat niet te hoog leggen? Ik weet het echt niet meer. Wil er iemand reageren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Hoi allemaal! Leuk jullie te zien Ben nog bezig ondertussen Met dingen installeren Ik vind het niet dom Akelei Soms moet je dingen loslaten Of accepteren Je bent bewust bezig Zo zie ik dat althans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 good luck JW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Aak:heart: now you! en sporten morgen is good by and for you je komt er wel meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Ff vlug. 'k heb me vandaag niet gemeld, omdat 'k er eenvoudigweg geen zin in had. Niet om jullie, maar meer omdat 'k niets te melden heb. God, wat leid 'k een saai en eenzaam leven! Moet toch verandering in komen. Dit is wel een heel leeg bestaan! 'k ga nu slapen, lieve mensen. Welterusten allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden