Spring naar bijdragen

zondag 13 mei


Lenie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen kleine droogstoppeltjes :rose:

Moedertjesdag? Wij vieren dat ergens in augustus. Allez wij..t is te zeggen..ik vier datte niet maar mijn ma wel. Ze heeft ne keer 3 maand niet tegen me gesproken omdat ik niet gebeld had. Sindsdien doe ik het gewoon niet meer.

Vandaag naar een festival met vrienden en zonder dochter! Jieeeeeeeeehaaaaaaaaaa!! Kijk er naar uit. Hoop dat het daar niet te drassig is.

En hoop op lekkere moktails. Ben dienen van laatst nog niet vergeten..zooooooooo lekker!

Heb nu zelf munt in de tuin gezet maar zag vanmorgen dat de kat er al tegen aan het plassen was. Vettig beest! :devil:

Dus voor iedereen een fijne dag!

Hier gaat dat zekers lukken

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: fleurtje
..zooooooooo lekker!
Heb nu zelf munt in de tuin gezet maar zag vanmorgen dat de kat er al tegen aan het plassen was. Vettig beest! :devil:


:rose:

quote>


en jij denkt echt dat ALLEEN JOUW kat tegen dat ENE struikje aanplast??????????????????;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vijver klaar Bol moe.:P

Visjes uitgezocht en de rest gaat naar een grote karpervijver in Helmond.

Dadelijk een bakkie gaan doen bij een vriendin en blijf daar ook eten. Dus voor iedereen nog een hele fijne dag en avond toe. Als ik bijtijds terug ben kom ik nog ff trusten wensen en anders wordt het morgen.

Doeiiiiiiiiiiiiiiii:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Na 12 weken niet drinken, en het ging zo makkelijk, is ineens de knop om gegaan..

Eerst het weekend voor 5 mei 2 biertjes.

4 mei 10 blikjes ineens...5 mei er de brui aan gegeven en volop gedronken,gisteren 4 halve liters en nu bedacht wat boeit het ook...

Ik vrees om de een of andere manier dat niet drinken saai is..de dag is leuker met..en soms is dat ook echt zo..maar niet als je geen rem hebt..

Het is nu te laat om te zeggen gooi de rest weg..als ik die discipline had had ik geen probleem..

Dus besteed ook maar niet teveel aandacht aan me..zal op het moment weinig lonend zijn.

Eind mei heb ik mijn intake bij de iriszorg..6 maanden na aanmelding..Ik dacht gewonnen te hebben..de baas te zijn..illusie

Een beetje drinken bestaat misschien niet..Ik ken -helaas?- mensen die dat na een alcoholverslaving/probleem wel kunnen, maar goed, die hebben ook echt minstens een jaar niks gedronken..

In tegenstelling tot de meesten wil ik juist drinken wanneer ik me goed voel, als ik me klaute voel drink ik niet..als ik happy ben wil ik juist...

Sorry voor mijn.."inval"

Change..die ff niet aan het changen is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

( tussen haakjes,,,ik weet dat hiet mensen zijn die het niet fijn vinden als je zomaar iets dropt en er niks mee wilt..maar dat is denk ik typerend verslavingsgedrag..ik wil het veranderen maar op het moment dat ik weer onder invloed ben heeft dat geen zin...ik hoef ook geen discussie, wil wel laten zien dat het anders kan, maar dat kost tijd..

ik ben NU zwak..en ik hoop door dat hier neer te schrijven ik morgen besef, "meid..verander...je bent hier al vaker geweest" )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nooit bij een detox geweest

Maar....Ik sta echt enorm versteld van hoe verschrikkelijk snel de alcohol weer mij overneemt.. Noem het blond ofzo..ik weet het niet..

Maar..klinkt heel suf misschien..maar ik sta verbaast te kijken..hoe snel de drank weer de baas is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet inmiddels wel waarom ik drink

Ik ben nogal obsessief aangelegd..en de enige manier om rust in mijn hoofd te krijgen is alcohol.

Misschien moet ik me wat meer verdiepen in medicatie..Zit al bij een therapeut ervoor.

Zonder alcohol word ik gek van mezelf..de drukte in mijn hoofd...slapen lukt niet...en helder zijn ook niet..

Met alcohol slaap ik wel maar word de rest wazig...

Ik vind beiden even frustrerend.

Alleen voor alcohol schaam ik me..

En aan mijn therapeut heb ik niks..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komt een moment in je leven dat het echt niet meer lukt

met alcohol. Echt helemaal niet meer.

Dat was mijn omslagpunt.

Je had me een jaar geleden moeten zien; angstig,

depressief, nooit meer slapen, onder de benzo's

en AD, en maar zuipen....Oef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga nu iets heel stoms neer zetten

ik weet niet of alcohol mijn vijand is, of juist alles wat me afleid..

ik kan niet zonder afleiding

Zonder alcohol las ik tot 3 uur snachts..ging ik smiddags slapen..

Mijn grootste vijand is mijn gedachtenstroom....de slechtste medicatie is drugs..in mijn geval alcohol...maar bij gebrek aan alcohol vervang ik alcohol...wellicht door dingen die geen gevaar voor mijn lichaam vormen...

Rijp voor therapie...laat ik het daar op houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...