Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 mei 2012


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bizar Rae.... Volgens mij zijn WoW en andere RPG's echt vaak de boosdoener. Bij mijn broertje hebben we WoW ook eens weg moeten halen anders was hij nu nog niet afgestudeerd.. Misschien omdat het ook net is alsof je even in een andere wereld bent, net als dat je met een stuk in je kraag de wereld anders kunt zien (of even niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Rae

Heb net nog een boekje gelezen over de genetische verwantschap tussen vissen en mensen. En hoe het komt dat een visbeest ineens besloot de oceaan te verlaten om zich 475 miljoen jaar later te laten evolueren tot de homo sapiens. Erg verhelderend!

quote>



Ik stam echt ni af van nen stoemme vis :angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje en Rai.... Ik heb vaak de aandachtsspanne van een goudvis (Add) en daarom vind ik Call of Duty, Fifa, Uncharted en andere 'snelle' games het fijnst. Ps3 of pc aan en het is aktie;-) (gek genoeg kan een boek van honderden pagina's me wel weer boeien)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rickert,

voor mensen met een gevoeligheid voor verslaving of een sociale tekortkoming zijn MMORPG's nu eenmaal gevaarlijk.

Anderen zijn er minder gevoelig voor, heel persoonlijk, omdat ze zich nu eenmaal niet in een ander personage kunnen voorstellen.

@ Bollie, waw stoere game. Ik hou enorm van 'The Elder Scrolls' maar ik blijf steken bij Morrowind en zal dat allicht ook blijven doen. Beste game ooit, met een paar uitzonderingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Het bijlezen moet nog beginnen, maar ik wil eerst even doorgeven dat Emmaroos nog in het ziekenhuis ligt. Ze heeft daar geen computer, maar zodra ze weer thuis is meldt ze zich weer.

Allemaal de hartelijke groeten en ik heb de beterschapswensen overgebracht.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...