albertina Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Rae, ik heb het spirituele draadje even voor je omhoog gehaald. Het staat onder tips en adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 22 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Dus ja, 't was meer dan afleiding. 't Was zo vroeg mogelijk op het werk vertrekken om dan heel de nacht tot 07.00 te gamen om dan weer om 09.00 op mijn werk te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 22 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Hoi Albertina, ik weet niet goed wat aan te vangen met dat draadje, maar toch dank voor de attentie. Groetjes, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Ik ben nu bezig met Skyrim. Een fantastische game. Maar je moet inderdaad niet om s'ochtends 9 uur beginnen. Verder vind ik Zelda en Tomb raider, super. Dus Action adventuregames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Bizar Rae.... Volgens mij zijn WoW en andere RPG's echt vaak de boosdoener. Bij mijn broertje hebben we WoW ook eens weg moeten halen anders was hij nu nog niet afgestudeerd.. Misschien omdat het ook net is alsof je even in een andere wereld bent, net als dat je met een stuk in je kraag de wereld anders kunt zien (of even niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Originally posted by: RaeHeb net nog een boekje gelezen over de genetische verwantschap tussen vissen en mensen. En hoe het komt dat een visbeest ineens besloot de oceaan te verlaten om zich 475 miljoen jaar later te laten evolueren tot de homo sapiens. Erg verhelderend! quote> Ik stam echt ni af van nen stoemme vis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Hoi Bolletje en Rai.... Ik heb vaak de aandachtsspanne van een goudvis (Add) en daarom vind ik Call of Duty, Fifa, Uncharted en andere 'snelle' games het fijnst. Ps3 of pc aan en het is aktie;-) (gek genoeg kan een boek van honderden pagina's me wel weer boeien) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 @joops Dat is echt wel kale ut!! Hoe is ie met Spijker? Hangt ze het niet teveel uit dat groot laweit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 22 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Hoi Rickert, voor mensen met een gevoeligheid voor verslaving of een sociale tekortkoming zijn MMORPG's nu eenmaal gevaarlijk. Anderen zijn er minder gevoelig voor, heel persoonlijk, omdat ze zich nu eenmaal niet in een ander personage kunnen voorstellen. @ Bollie, waw stoere game. Ik hou enorm van 'The Elder Scrolls' maar ik blijf steken bij Morrowind en zal dat allicht ook blijven doen. Beste game ooit, met een paar uitzonderingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 22 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Originally posted by: fleurtje Ik stam echt ni af van nen stoemme vis quote> * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Originally posted by: RaeOriginally posted by: fleurtje Ik stam echt ni af van nen stoemme vis quote> *Van welke planeet zijde gij? Ik stam af van de elfkes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Ik ben ook helemaal gek van The Elder Scrolls. Heb uncharted ook gespeeld maar vond dat minder omdat daar teveel in geschoten wordt. Ben daar niet zo'n fan van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Btw ge moogt da woord ni gebruiken Rae..Tactive kan niet tegen worsten van da soort Ook ni tegen pruimen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Appels en peren zijn niet verboden. Dadels...hmm...twijfelgeval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Originally posted by: adam Originally posted by: albertinajammie, ik kom!!!quote> Albertina ???quote> hahahaha, op de thee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Vind jij thee zo erotisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Ik ga iets eten Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Fleur, waar het hart vol van is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Dag allemaal, Het bijlezen moet nog beginnen, maar ik wil eerst even doorgeven dat Emmaroos nog in het ziekenhuis ligt. Ze heeft daar geen computer, maar zodra ze weer thuis is meldt ze zich weer. Allemaal de hartelijke groeten en ik heb de beterschapswensen overgebracht. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Madelief als je die Spanakopita maakt mag je mij ook meetellen op je adb meeting in juni:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Is dat slecht nieuws Lytse? Meestal mag je weg zodra het kan, toch? Veel sterkte voor Emma!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Oei Lytse, hopelijk niks ernstigs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Fleur misschien zeevruchten gebruiken? Een mossel en de kokerworm? Verre van erotisch;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Originally posted by: jane4Madeliefals je die Spanakopita maaktmag je mij ook meetellenop je adb meeting in juni:)quote> wat is spanakopita precies?? ben benieuwd.Goedenavond overigens allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden