Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 mei 2012


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pfoe, dat is heftig.

Schrikkken en de na reactie,

erg hoor.

En dan nog "gewoon""

moeten werken.

Goed dat je vrij kon nemen,

voor jezelf en voor het werk

even beter lijkt mij dan.

Het is ook te warm,

mijn pa trekt de temperatuur

niet en ik denk veel ouderen

met hem.

Ik puf ook, nee ik klaag niet

maar ik kan niet tegen ditr weer.

Te veel te doen om alles op de fiets

af te kunnen dus auto in auto uit

en raampjes wagenwijd open.

Da''s dan wel weer lekker,

muziekje op en de wind om mijn hoofd

en karren maar, een gevoel van vrijheid geeft

dat mij.

Lekkerder dan de airco.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Jop. dat is vreselijk als je dat ziet zeg.

heb het wel een keer mee gemaakt dat de trein waarin ik zat, helemaal omhoog ging. Zelfmoord met de auto.

Bah, dat was al zo'n akelige ervaring en dan had ik nog niets gezien.

Knap hoe je daar mee omgaat meid.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wamer, wammer, warmst. Pffffff.

Zon, lekker hoor ook al gedij ik niet super

bij zulke temperaturen. Geeft nie,

Jopie, lekker chillen dan maar na zo'n dag.

Take care allen. 'Hullie' zeggen dat het heel de week mooi blijft.

Morgen nog zo'n warme dag en dan graadje op 22, 21. Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He bah jopie, daar zou ik beslist niet tegen kunnen. Heb het ooit meegemaakt dat een medepassagier in de trein er ineens uitsprong, op het spoor, voor de trein die uit de andere richting aankwam. Dat laatste heb ik gelukkig alleen vernomen van de conductrice en niet gezien. Ik stond op mijn benen te trillen en ben in tranen uitgebarsten toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé die Rae.:sun:

Kerel, ik zag je wel een paar keer een berichtje plaatsen maar om een of andere reden kwam het er niet van om te reageren.

bout zeg dat het niet goed gaat maar heel knap dat je hier gekomen bent.

Hoop dat het je deze x beter lukt. Nooit de moed opgeven hé? Je bent mens en mag fouten maken.

Met de beesies gaat het goed. Heb een hoop jonge kois gehad en ben ze nu allemaal kwijt.

En met de rest van het beestenspul gaat het ook prima. puck, Olle en de katten doen het harstikke goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allerbeste frummers,

Wat een prachtig weer vandaag.

Gevolg: de trek trekt wat harder, dus trekken we wat harder terug.

M.a.w. een alco verslaving is met pure fysica te overwinnen (was ’t maar zo eenvoudig!).

@Coco, pareltje,

Merciekes (dit zeggen jullie niet?) voor je mooie compliment :present: (12:38),

dat doet mij veel plezier

en misschien geef ik je wel een rolletje in het volgend hoofdstuk

van mijn drankduivel. :)

@Liefe Made,

Als je ons uitnodigt komen we met zijn allen wel in jouw tuin zitten (14:33),

zeker als je trakteert met een ijsje met aardbeien en slagroom. :P

Dan krijg jij ook een rolletje. :)

F.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Hé die Rae.:sun:
Kerel, ik zag je wel een paar keer een berichtje plaatsen maar om een of andere reden kwam het er niet van om te reageren.
bout zeg dat het niet goed gaat maar heel knap dat je hier gekomen bent.
Hoop dat het je deze x beter lukt. Nooit de moed opgeven hé? Je bent mens en mag fouten maken.

Met de beesies gaat het goed. Heb een hoop jonge kois gehad en ben ze nu allemaal kwijt.
En met de rest van het beestenspul gaat het ook prima. puck, Olle en de katten doen het harstikke goed.quote>


Fijn om te horen Bollie. En ook die Puck is nog steeds van de partij.

Geen idee tussendoor wat kois zijn en of het betreurenswaardig of net mooi is dat je ze kwijt bent. :$


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even met de rolstoel naar buiten geweest. Zulk lekker weer! Toch maar een klein rondje, want de wind was een beetje koud en als je stilzit voel je dat toch. Maar van mij mag dit elke dag! Morgen ga ik proberen met krukken zelf naar de apotheek te gaan, ik zie er nu al tegenop, maar dat is morgen, we hebben het over vandaag.

Ik probeer niet te piekeren, maar dat is heel moeilijk. Ik ben zo beroerd van de AB-kuur dat ik bang ben vannacht weer zo'n nacht te hebben als afgelopen nacht. Ze zeggen dat de bijwerkingen moeten verminderen, dat hoop ik dan maar.

Waar ik op dit moment echt van geniet is het droogstaan. Ik was vergeten hoe bevrijdend het is. Ik kan me de smorgens de avond ervoor tenminste nog herinneren:D

Ik wens iedereen een fijne avond!

Liefs, Liesje

PS Hoe is het nu Jopie? Heeft het zwemmen een beetje geholpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hobby is wetenschap, bollie. Van kosmologie, via genetica tot systeemleer, geschiedenis en sociologie.

Heb net nog een boekje gelezen over de genetische verwantschap tussen vissen en mensen. En hoe het komt dat een visbeest ineens besloot de oceaan te verlaten om zich 475 miljoen jaar later te laten evolueren tot de homo sapiens. Erg verhelderend!

Zal toch even wikipedia opstarten om die Koikarpers van jou te bekijken. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja das waar ook Rae, we hebben het daar wel eens over gehad. Op een ander draadje. Misschien wel leuk om dat weer eens naar boven te halen.

Want dit jaar is het jaar van de Mayakalender. Dus wel leuk om te weten hoe jij daar over denkt.

Alleen weet ik niet meer welk draadje dat was.:(

Knap werk Liesje.:present: Fijn gevoel is dat hé? Dat nuchter zijn en je gezond voelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar de Maya's zijn er nu achter dat

de wereld dit jaar niet vergaat.

Het duurt nog zo'n 7000 jaar,

dus we hebben nog even!:D

Maar even serieus, ik heb ongeveer dezelfde hobby Rae.

Bolletje, jij toch ook?

Frodo,

Ik dacht meer aan een high tea!

Met de heelijkste mini-sandwiches, scones,

clotted cream, verse soorten jam, brownies, mini quiche,

chocolate chip cookies, vruchtencake en veel soorten thee. :P:D:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol en Madelief,

ik heb de draad in kwestie niet teruggevonden. Jammer, want er stonden wel behoorlijke interessante reacties in.

Afin, zoals vele profeten voorspellen zal de wereld op 21 december ten onder gaan. Mijn eigen voorspelling is dat het op die dag, mischien wel, misschien niet zal sneeuwen.

groetjes,

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rae, wat voor games speel je? Of is het bij jou een verslaving geweest? Voor mij is het soms een heerlijke manier om mijn gedachtes snel te kunnen verzetten! Ik kan me ook weinig voorstellen bij een verslaving aan games maar speel dan ook geen games die lang duren als WoW of Skyrim maar ben meer van de shooters/adventure, soms sport.. CoD, Uncharted dat soort....

Over de mayas, het is behoorlijk gehyped (hypt) in hollywood, boeken, artikelen over mayas en mystiek... Maar waarom een kalender van een oud volk voor waar aannemen? In de hedendaagse regies wordt er ook aangenomen dat er een 'einde der tijden' aankomt alleen is dat niet vastgelegd.

Warme dag vandaag! Ook deze laatste dagen de gewoonte kunnen doorbreken om niet met rose of bier een boek te lezen en dat ging eigenlijk heel goed gelukkig. Misschien omdat ik nog jong (naja 33) ben en het drinken in fases uit de hand liep vanaf mijn 25ste. Vrijdag een afspraak bij Leefstijl R'dam en mijn (mis)gebruik in kaart brengen... en heb er zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rickert,

ik speelde destijds extreem verslavende games zoals World of Warcraft. Ik speel nu reeds anderhalf jaar geen WOW meer maar ik denk er op z'n minst 20 keer per dag aan. Ik heb nostalgie naar de muziek, de scenes, de quests, etc. Als ik erg beschonken ben en geen sci-fi of fantasy ter beschikking ga ik gewoon naar youtube om de duizenden soundtracks van wow te beluisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...