Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Donderdag? Ik heb heel de dag een Woensdag gevoel. Bijna weekend dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Johan, Gunn zat een beetje te geinen.. maar verder.. En mijn 'zucht' betrof niet jou maar het songfestival... er is niets naars bedoeld , ik heb ook gewoon en serieus gereageerd op je. Jammer dat je je ergert of niet serieus genomen voelt, das nergens voor nodig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Lees ik het goed.. ???? Kees lenen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Weer naar binnen, want buiten is het te donker om te lezen en de muggen beginnen te steken. O wat ben ik blij dat mijn "Kees" ook niet van songfestivals houdt. Het staat gewoon niet aan. Als we gewonnen hebben hoor ik het wel in het journaal, net als met belangrijke voetbalwedstrijden! Nog even over dat alc.vrije bier: het gaat mij erom dat het anders smaakt dan al die frisdrank. Ik krijg er geen trek door in het echte werk. Het zal inderdaad voor iedereen anders zijn. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Johan, Mijn was vandaag weer voor het eerst buiten gedroogd. Helaas had er een vogel op gepoept, maar het schone deel kon zo in de kast! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: YvonneGoeie genade , het begin van het nummer dat nu gezongen wordt is gewoon gejat van 'without you'.. en de rest is ook gejat...quote> kan het toch even niet laten... zooo mooi: (nog eerder versie was van badfinger, maar die vind ik niet zo mooi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nou ik denk het al wel weer te weten. Wat, ik denk?. Ik weet het bijna zeker. WE LIGGEN ER WEER UIT. Nou was het her en der ook best wel vals. God wat is het toch bijna ieder jaar een bras dat we laten zien zeg. Zweden is weer erg goed en gaat dit jaar winnen volgens mij. Een prachtig lied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: fleurtje* quote> Woehaaaaa Fleur tegen wie heb je het nou weer??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Dat slaat als een tang op een varken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 De laatste dame vond ik goed. Mooie stem. Goeie harmonieën. Dus waarschijnlijk eindigt ze laag. Daarbij is piano en zingen vrij moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: akeleikaaskroket.... grom grummel.... ha die fleur quote> Nope, jij bent een garnaaltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: akeleiGeweldig !!!! er staat er een met een blinddoek op te kwelen, wees even eerlijk Yvonne, dat was op een zwart wit tv toch niet zo treffend overgekomen?quote> Hihihi Aakie, je hebt helemaal gelijk... meer zwart-wit had niet gekund.. En volgens mij zat er bij dat nummer ook weer wat jatwerk.. Ik kom niet meer bij. En ja Bol WE LIGGEN ER UIT... denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Of een * maar dat klinkt zo vet dik hé . Toch nog beter dan een *. Dat is nen gepekelden hond denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeDat slaat als een tang op een varken quote> Good heavens. varken, schaap, garnaal... ??? Dierentuin aan het opstarten Fleur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Oh lord hiawatha is er weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Inderdaad Her Soothe die had inderdaad ook een mooie stem. Goeie avond trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeOf een kelderzeug maar dat klinkt zo vet dik hé .Toch nog beter dan een pekelteef.Dat is nen gepekelden hond denk ik..quote> Nog meer dieren... Fleur???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Jongens en meisjes. Slecht nieuws voor jullie dan, want onze Joan wordt gewoon tweede vanavond... Na Zweden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ja Vonneke en ik heb er zo'n verdriet van dat ik dat rotgevoel heb, en het niet meer kwijt raak:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 you and me... ding dingedong!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Soothe, ik vind het heel treurig, maar ik geloof dat ik die dame heb gemist... En inderdaad, doe mij maar een leuke detective.. Aan de andere kant: ik vermaak me prima hier op het forum zo. Ga alleen wel achter een soortement gehoor apparaatje voor Kees aan... wat een teringherrie. En nee hoor... 'er mankeert niets aan mijn gehoor, die tv staat zo raar afgesteld' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Oh ja, de Turkse DJ op 3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: gwenJongens en meisjes.Slecht nieuws voor jullie dan,want onze Joan wordt gewoon tweede vanavond...Na Zweden.quote> Jij bent helemaal mal Gwendolientje.Nou als dat zo is dan..... dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: gwenJongens en meisjes.Slecht nieuws voor jullie dan,want onze Joan wordt gewoon tweede vanavond...Na Zweden.quote> Grapjas! Wat gek... ik hoor nou in de 'herhaling' diverse nummer die ik niet eerder heb gehoord voor mijn gevoel.Oh my lord , laat dit snel voorbij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden